Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
neo: Čo by si nemohol. Naklep na PC nejaký článok o MHD v DNV o tom čo všetko by sa dalo atď, rozmnož to a roznes po DNV. Aj by som ti išiel pomôcť s roznosom. A to, že sám nemáš petičné právo, neznamená, že petíciu nemôžeš vyvolať a organizovať. Myslím si, že by sa stačilo ráno postaviť na zastávky Š. Králika a M. Marečka a toľko podpisov zoženieš, že až. Treba nájsť vhoné argumenty a podať im ľuďom a hlavne sa pripraviť na jeho argumentáciu.
Reakcia na: J #14664:

1. starosta je *****.
2. ten pristresok nemoze mat bocne skla, alebo ine chranice proti bocnemu vetru+dazdu, kedze je tam uzky chodnik ako si si urcite vsimol. 😉
Andy, uz som to pisal! Hlavnym dovodom bola neprejazdnost obratiska NA HRIADKACH a nasledne verbalne az fyzicke konzultacie s vodicom!

j> na to ze ten, ktoreho meno vystihuje jeho cinnost je dement, na to si prisiel az teraz? Pisal som mu a on neodpisal, a tak vrcholne vytoceny som pisal este jednemu poslancovi, dozvedel som sa zaujimave veci, poslem ti to! Horemenovany si nechava zolika do dalsix volieb, ktorym je doprava! A peticia? Rozmyslal som, ale 16 ch nic nezmoze
Reakcia na: neo #14659:
A preco to potom zrusili, ked hovoris, ze ten rezim bol dobry. Urcite bol nejaky dovod, ze to tak byt nemoze.
Dnes som sa bol pozrieť v DNV na ten nový prístrešok na zastávke Hradištná. Ako bol som dosť sklamaný. Niečo také by som pozváral aj ja. Netvrdím, že to nie je pekné, ale bezúčelné. Proste zastávka ťa chríni len pri rovnom ďaždi. Akonáhle bude fúkať z jednej alebo druhej strany tak človek zmokne. Ten istý problém ako Slovšport, ktorého bočnice sú v drvivej väčšine povylamované a to v takom veternom meste ako je Bratislava je teda nič moc.
Z celého výzoru DNV mám pocit, že starosta je neschopný. Neviem aký má DNV rozpočet ale vďaka VW a podielovým daniam nebude malý. Najväčším problém obyvateľov DNV je doprava do centra, avšak starosta nie je schopný vyčleniť 1 - 2. milióny na zabezpečenie lepšieho intervalu L21. A verte tomu ja byť obyvateľom DNV tak veľmi začnem brojiť proti starostovi a to rôznymi spôsobmi. Od plagátov s faktami až po petíciu.
Reakcia na: frenky #14660:
Na 21 boli kvoli tomu zrusene niektore klucove ranne odchody 🙂
Reakcia na: frenky #14660:
na to som narazal, ze 25 je vyuzivana na 85% zatial co 21 je vyuzivana na 379%
Neo> dovolim si troska nesuhlasit.
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.

Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky. 🙂
Reakcia na: Andy #14658:
Strucne... KEBY NEEXISTOVAL NIJAKY DRUHY VCHOD, IBA STARY, A 25 A 21 BY MALI ROVNAKU KONECNU, URCITE BY BOLA 25 VYUZIVANA VIACEJ...

Vozy sa premiestnili, ale cestujuci nie...

Ale vobec sa nema vyznam hadat, keby bol v dnv rezim 121/122 tak by to tu bolo uplne super
Reakcia na: neo #14657:
Vsak zamestnanci VW uprednostnuju linku 25, lenze ta nestaci. Vsak neraz som videl, ze sa polovica zastavky na SAVke uz nezmestila do 25ky. Dalsi problem je v tom, ze ked urobili linku 25, tak zhorsili linku 21. Co to hovoris, ze nevyuzivaju linku 25? Isiel si uz s nou niekedy? Ja som s nou isiel viac krat a mal som co robit aby som sa zmestil. Obvinujes zamestnancov, pritom oni sa iba premiestnili zo zrusenych 21tiek na nove 25ky.

Este raz sa pytam - aka netolerantnost? Predsa vsetci zamestnanci VW iduci do mesta sa nemozu zmestit do tej jedenn alebo dvoch 25iek.
Reakcia na: Andy #14655:
Zhrniem. Linky 24,25,26 su prakticky IBA pre zamestnacov Volkswagenu. Ale kedze pre linky v DNV plati "vsetky cesty idu do Volkswagenu", maju vsetky linky prazdne, a tak je im jedno ktorou idu, a kedze su vsetci zvyknuti na stary vyjazd chodia, starym vyjazdom, kde im stoji 21. Ide mi len o to, ze keby Volkswagenaci chodili SVOJIMI LINKAMI (ktore chodia rovnako ako tie cez DNV) tak by dali sancu nastupit aj tym, ktori su na 21 odkazani...

Strucne. Pracovnik VW si moze vybrat z dvoch identickych prazdnych liniek.
Ja ako obyvatel DNV nie.

V mojom pripade by mal pracovnik opat dve linky na vyber, jednu natrieskanu, a druhu prazdnu, vybral by si prazdnu.

Naraz ma to ze keby si vyberali pracovnici VW 25ku, tak by sa mal sancu odviest aj obyvatel DNV.

Dohoda bola jasna, zavedu VW linky, s tym ze ich budu pracovnici vyuzivat...

Avsak pocet vozov sa na 21obmedzil (presli na 25ku), avsak cestujuci osttali (skupina cestujucich z VW nepresla na VW)
Vysledok?
Prazdne, poloprazdne spoje linky 25
a ESTE viac NATLAKOVANA 21ka ako bola pred 31.6.2003 ...
takze iba tolkoto mam proti zamestnancom vw... NETOLERANTNOST...

Teba by asi stvalo, keby bola linka z DH pre Slovnaft, s uplne nadhernou trasou, ale slovnaft by namiesto toho vyuzival 202ku...
Reakcia na: Andy #14655:
zas na druhej strane cestujes tou 202kou do mesta o neakych 10 - 15 minut kratsie ako ja z tej konecnej 😃
Reakcia na: Neo #14652:
V tvojom prispevku vidno, ze nemas rad zamestnancov VW. Trosku som nepochopil, preco ich chces znevyhodnovat. Za to, ze byvas uplne na zaciatku Devinskej? Zlepsenie by tvoja zmena nepriniesla a este by sa aj zbytocne predlzila trasa. To aj ja by som mohol protestovat, ze sa rano niekedy takmer nedostanem do trolejbusu, a ze nech zmenia trasu a nech 202 nechodi na dolne hony a pod., doprava nikdy nie je rovnako vyhodna pre vsetkych. Ten kto byva alebo robi na konecnej, ma vzdy vacsiu sancu, ze si sadne. Tak to je, a nijako sa to nezmeni 🙂 Jedine, ze by 21 chodila kazde 2 minuty.
Reakcia na: Jano #14653:

- 2818 bude 1829 a z 2811 bude 1830
- 2515 pouziju ako zdroj nahradnych dielov pre 1513
- z 2824 sa pouzije prevodovka pre 1814
- 2938 dostane nove oplechovanie (Ako 2929)

To by bolo pekne Sci-Fi, ze? 🙂

Ale, fakt, az niekto vie co je s tymi vozmi, napiste!
Niekolko zaujimavych postrehov:
- 2515 asi docasne odstaveny uz asi 4 dni
- 2811 asi uz 2 tyzdne docasne mimo premavky
- 2818 to iste ako 2811
- 2824 asi docasne odstaveny nieco vyse tyzdna
- 2938 po minulotyzdnovej nehode (17.10.) a nyslednych poruchach od pondelka vecera je asi docasne odstaveny

Dalej vodici z ex. 2822 (teraz uz 1828) maju uz 2813
Vodici z 2813 dostali podla vsetkeho 2629

Vsetko su to neoficialne informacie zistene z dlhodobych pozorovani struktury liniek 34 a 83. Kto vie doplnit prave dovody k odstavkam, nech doplni. Dik.
Avsak nerad by som zverejnoval mena, aby z toho nemali zle ti dobri.

a prave ma napadla celkom pekna myslienka ako vyfajcit s vw bez novych liniek! Problem je totiz v tom, ze vw nedodrzal dohodu, a nadalej vyuziva staru vratnicu pricom 25 chodi z novej poloprazdna!

urobil by som nasledovne:
-postavilo by sa obratisko "zavadilova" za pumpou v dnv!
-21 by som presmeroval nasledovne: MLYNSKE NIVY - Krizna - Racianske myto - SAV/Predst.Nam - Patronka - (mokrohajska) - J.Jonasa(?) - volkswagen-2 - mlynska - novoveska - hradistna - milana marecka - stefana kralika - ZAVADILOVA.

ucinky:
na sidlisku a v dedine (zavadilova-kremencova) by sa bus "humanne naplnil"!
-priesiel by na vw-2, a netolerantny zamestnanci by si nemohli ani sadnut a ledva by sa narvali! => zistili by ze im nedaleko stoji prazdna 25, a prestali by vyuzivat vw-2
neo: Pošli aj mne, aj som zvedavý, čo si to pozbieral stvoril.
Reakcia na: Jano #14647:
Exooooot. Panenka skakava, co ta to zasa pochytilo!!!! 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃
Reakcia na: Neo #14641:
posli kludne, pozriem sa na to, popripade to doplnim o dajake fotky a daco upravime. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.