1624 z 34/1 od cca 6:40 dočasne nepremaval pre poruchu vozidla , vykapal na konci stupania na pražskej smer Pri križi o 7:20 na mieste dielna 8323 opravovali niečo s motorom , na 99% odchod 7:15 Pri kríži nebol hradený
68/8 rano od prveho kola išlo ZV 26xx
68/9 rano od prveho kola išlo ZV4117 minimalne do poobedneho dielu sa napojil 4827
1210 z88/3 okolo 14:00 dočastne nepremaval , hradil ho ZV2652 , od 14:44 Most SNP sa 1210 vratil späť
1202 z 88/8 okolo 15:00 vypadol hradil ho ZV3406 , neskôr sa vratil späť na linku
6622 PORUCHA VOZIDLA okolo 14:00 smeroval na hrobonovu
34/2 1624 stál s PV pred 7:00 na Pražskej smer Dúbravka, neskôr sa vrátil
ZV 3406 hradil linku 63/8 videný prvé kolo na Patrónke smer Lamač
ZV 1613 hradil linku 34/8 odchod 16:09 z Dúbravky
Zakon nic take neuvadza. Okrem toho si neviem dost dobre predstavit ako vodic bude spoza volantu skumat kolko presne metrov je viditelnost. Pri hmlovkach treba pouzivat najma zdravy rozum. Ono ked si v kolone tak moze byt aj nizsia viditelnost a napriek tomu je rozumnejsie ich vypnut (teraz mam na mysli najma zadne).
Tak do nas v autoskole hustili, ze ak je hmla (viac ako 50metrova viditelnost do neviem ake presne cislo) mozes pouzit, ak je menej musis (i ked to asi skor bude pre nas ako novacikov nez podla zakona).
Ale predsa len, autobusy by povinne mali pouzivat hmlovky ako prvok bezpecnosti, kedze nevezu len sofera ci max 2 ci 3 spolucestujucich. Ked dokazu vodicov buzerovat pre obcas banalnejsie veci, tak sa divim, ze toto nikomu nevadi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike