Aj Jadran, 2619 je sice stalica, ale aj zvykne vypadavat. Dost casto zhasne motor a nejde viac natocit. Vacsinou staci pritomnost pojazdnej a na dalsiu jazdu sa vrati. Avsak vcera to bolo fakt zaujimave v noci s N34.
revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
prva vec je, ze toto je tu dispecerske forum a proste nikoho nezaujima ze koho mas a nemas rad a ze z coho si ty robievas srandu, a dalsia vec je, ze ty ma vobec nepoznas ani osobne ani niak, nic o mne nevies, ale napriek tomu mas ku mne kopu predsudkov uz neviem kolko rokov... podla teba je to v pohode, podla mna nie, ale vsak mne je jedno, nad takymito ako ty sa rozculovat nebudem.. a to, ze si robis srandu z ludi, ktorych ani nepoznas, a to tu dokonca aj prezentujes, nie je zlou reklamou na mna, ale skor na teba...
koniec OT a bol by som rad keby niekto z adminov odstranil prispevky co nemaju s dispecerskym nic spolocne, dakujem..
logicke a viem co a ako ale tak jeho spravanie je nelogicke najprv tu onanuje nad ikacmi 280 a hovori ake su karosi smejdy a teraz kazdy den sa ukaja na 2629 a kazdy den tam vysi ako vonavy stromcek na vnutornom spetaku
Veru moze zamrznut aj pri prevadzkovej teplote,a to vtedy ked mas malo chladiacej kvapaliny v systeme.Paradoxne tato kvapalina ochladzuje motor,ale pre reduktor ma presne opacnu funkciu,zohrievat ho prave preto aby nezamrzol.To znamena,ze reduktor ti kludne zamrzne aj v lete ked je vonku teplo ako na sahare ak nemas dostatok alycolu v chladici.Hmmm.Nelogicke ze?Aj pre mna to bolo,kym mi to nevysvetlili. ?
Chlapci, jediny problem ktory sa dnes v noci na N34 vyskytol, bolo mnozstvo ciernych pasazierov, z tohoto dovodu bol odchod 0.59 h. z Dubravky vykonany o 1.27 h., preto odchod z Hlavnej stanice od 1.30 h. do 2.30 h. robilo NZV/1-1635
Dnes (23. 10. 10) ráno:
68 - 4907/2?, 4828/..
88 - 1212/5, 1201/.. a aj nejaký zelený bombardér B741
96 - 1826/2?
99 - 4112/4
nevedel by mi niekto povedať, aký má problém vodič z 4811 odchádzať na L94 z Vazky načas? lebo som s ním išiel 2x tento týždeň a vždy odišiel z konečnej o 2 minúty skôr (jeden deň o 15:30 a vo štvrtok 14:45) pričom v bubuse si prehodil zastávku až keď išiel cez I. Karvaša...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978
83 - 2849, 2845, 2846, 2850, 2842, 2843, 2848, 4837, 4838
95 - 4903, 4910, 4226, 4908, 4234, 4873, 4222, 4839
98 - 4224, 4232, 1625, 4231, 4236, 4909, 4842
99 - 4110, 4121, 4118, 4112, 4108, 4134
ine:
68 - 4240/7
92 - 4822/3, 4822/4, 4240/7
93 - 4822/3