Na 65-ke včera (10. 9.) až tri Tam Busy - 3700/5, 3702/7, večer som videl aj 3703 (mohlo sa jednať o ZV).
Re #107314 Tam-bus: Tak načo to tu oznamuješ, keď to súdiš podľa katalógu? Každý, koho to zaujíma, si to tam nájde.
Re #107316 kubo_99: Ak tam je niečo nepotvrdené, tak určite nie odo mňa. Ale keď nenapíšeš čom konkrétne tam je nesprávne, zbytočne tliachaš do vetra.
Re #107324 AAA: Mňa nie, ja tam nepracujem. Budem sa smiať ešte viac. ?
Re #107332 Peon: Informačný systém vo vozidlách s tým nemá nič, tam si za pár sekúnd nastavíš čo chceš.
Re #107335 Peon:
1) Majú to všetky električky vybavené akustickým hlásičom, dispečer na diaľku hlásiť cez to nemôže.
2) Len naživo.
4) Pochybujem, že nejaký dispečer má vysokú. Stačí vodičák B.
Re #107340 810zssk: Zase si "múdry" ako rádio. Načo sa vyjadruješ k niečomu, o čom nemáš zjavne ani šajnu? Cúvať s električkou (aj súpravou dvoch električiek) môže vodič sám, bez asistencie hocikoho, žiaden predpis to nezakazuje. Ak si si to nevšimol, vzadu majú električky malý ovládací panel (zamknutý), ktorý obsahuje základné tlačidlá a prepínače (jazda, brzda, zvonec atď.).
Re #107326 PVo: Takze ja teda vynimocne doplnim, co TeBeCe nacal:
- ono totiz cca o 18.40 h. doslo na konecnej Pri krizi k vzajomnej dopravnej nehode elektrickovych suprav liniek 1/5-7727+7728, do ktorej zozadu narazila suprava linky 1/6-7715+7704. Poskodenie vozidiel nebolo velke, 7728 dosla o zadne okno + mensie poskodenie zadneho čela, 7715 mensie poskodenie v lavej casti predneho cela, podla mojho nazoru nebudu dlho off
Re #107341 Daniel: napísal som pravdepodobne bude vyradená... no nakoniec bol opravený, čo sa týka 4841tky tak už tuším 3tí krát...
Re #107325 Jadran: Keď chceš môžme to prebrať cez fb... išlo mi len o to, že keď sami admini tomu neveria, tak načo to tam je... neviem, ktoré novinky sú kopírované, keď buď tam sú skorej, alebo ich tam nedám, keď vidím, že už je na imhd... A nebral som to ako urážku ?
no ked vodic nerozumie technickym veciam, tak potom to tak dopadne ? cez vyhybku (nie zakrutu ? ) sa da cuvat uplne rovnako ako ist dopredu, akurat sa nesmie zacat cuvat, ak je polovica voza pred a polovica voza za vyhybkou (najlepsie prehodenou do opacneho smeru)....najskor treba prejst celym vozom za vyhybku a az potom zacat cuvat ?
Ja takýmto technickým záležitostiam nerozumiem. Vychádzam z toho, že moja mamina raz išla duplákom, ktorého vodič sa pomýlil - zle odbočil. Následne začal cúvať, pričom si vykoľajil druhý vozeň...
1; To všetky K2S majú reproduktory vo vozidle na informovanie cestujúcich zo strany vodiča? Môže sa cez ne na diaľku pripojiť aj dispečer? Bo na 7124 to dnes vodič na 13-ke na Vazovovej využil, ale dosť nekvalitný zvuk išiel odtiaľ..
2; Na Hlavnej stanici dnes poobede dispečerka na električkovej zastávke ampliónom informovala o NAD. Neviete náhodou - dá sa to tam len naživo hlásiť ALEBO aj raz nahrať a potom zo záznamu púšťať? Neskôr poobede dokonca hore pred eskalátory na Hlavnej stanici dali aj červeno-bielu pásku.
3; Operatívne oznamy sa dajú vytvárať a tlačiť iba na Olejkárskej či aj na Hlavnej stanici? Dispečing pod Novým mostom ešte nie je v prevádzke? Kde ešte majú dispečeri terénne pracoviská?
4; Aké musí mať človek vzdelanie, aby sa mohol stať dispečerom? Jedine dopravné na Žilinskej univerzite? A každý dispečer musí mať vodičák na električku / bus /tro***us?
1; A ak by sa aj nedalo otočiť pod Lafranconi, bolo by nereálne urobiť nadchádzku pod Nový most, kde sa to dá v pohode? A také to parkovisko na nábreží blízko tunela je momentálne použiteľné?
2; Ad foto update: S duplákom sa dá cúvať aj do zákruty? Či treba ho rozpojiť?
Re #107305 Mike: Tak to dúfam, že to tak bude, lebo dnešné provizóium (13 na ŽST Vinohrady s pochopiteľne redším intervalom, ale vnútri chvalabohu inverzným cieľom) + popri 2, 8 ešte aj 3 cez Kamenné nám. určite nie je efektívne.
Ale chápem, že tak narýchlo sa zrejme nedali zrealizovať prejazdy z 3 na 13 a opačne. A to skôr kvôli informačnému systému vo vozidlách alebo z iného dôvodu?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
1; A ak by sa aj nedalo otočiť pod Lafranconi, bolo by nereálne urobiť nadchádzku pod Nový most, kde sa to dá v pohode? A také to parkovisko na nábreží blízko tunela je momentálne použiteľné?
2; Ad foto update: S duplákom sa dá cúvať aj do zákruty? Či treba ho rozpojiť?
Re #107305 Mike: Tak to dúfam, že to tak bude, lebo dnešné provizóium (13 na ŽST Vinohrady s pochopiteľne redším intervalom, ale vnútri chvalabohu inverzným cieľom) + popri 2, 8 ešte aj 3 cez Kamenné nám. určite nie je efektívne.
Ale chápem, že tak narýchlo sa zrejme nedali zrealizovať prejazdy z 3 na 13 a opačne. A to skôr kvôli informačnému systému vo vozidlách alebo z iného dôvodu?