Reakcia na: Majo #107344:
Tak SPŠ dopravná je u dispečerov podmienka?Keď to umožňujú všetky električky s akustickým hlásičom, vzťahuje sa to aj na všetky autobusy a trolejbusy takto vybavené?
stačí keď vylezie kúsok hore a potom si to odcúva cez výhybku naspäť - v prípade 16tky už na tom mieste taký pokus bol ?
Majo
Re #107314 Tam-bus: Tak načo to tu oznamuješ, keď to súdiš podľa katalógu? Každý, koho to zaujíma, si to tam nájde.
Re #107316 kubo_99: Ak tam je niečo nepotvrdené, tak určite nie odo mňa. Ale keď nenapíšeš čom konkrétne tam je nesprávne, zbytočne tliachaš do vetra.
Re #107324 AAA: Mňa nie, ja tam nepracujem. Budem sa smiať ešte viac. ?
Re #107332 Peon: Informačný systém vo vozidlách s tým nemá nič, tam si za pár sekúnd nastavíš čo chceš.
Re #107335 Peon:
1) Majú to všetky električky vybavené akustickým hlásičom, dispečer na diaľku hlásiť cez to nemôže.
2) Len naživo.
4) Pochybujem, že nejaký dispečer má vysokú. Stačí vodičák B.
Re #107340 810zssk: Zase si "múdry" ako rádio. Načo sa vyjadruješ k niečomu, o čom nemáš zjavne ani šajnu? Cúvať s električkou (aj súpravou dvoch električiek) môže vodič sám, bez asistencie hocikoho, žiaden predpis to nezakazuje. Ak si si to nevšimol, vzadu majú električky malý ovládací panel (zamknutý), ktorý obsahuje základné tlačidlá a prepínače (jazda, brzda, zvonec atď.).