Na Vazovovej prave dymi 1628...zo zadku sa jej vali sedy dym...nejde vsak o poziar, aj ked to tam dost smrdi gumou a olejmi, ale asi o nejake prasknute potrubie, alebo co....
- 21/8 - ZV 8212 po 18 hod. hradil linku, z linky pravdepodobne vypadol 1607
- 93/1 - 4856 po 18 hod. vypadol, nahradil ho 4844
- 96/5 - ZV 8214 po 18 hod. hradil linku
39/9-1608 okolo 10. h. vypadol, od 10.27 h. ho nahradil ZV 1620 a napokon 1633
39/10-1411 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 1414
50/1-2628 okolo 10.30 h. docasne vypadol, od 11.05 h. do 11.56 h. ho nahradil ZV 8215
50/5-nezisteny voz v rannych hodinach vypadol, minimalne od 6.08 h. do 7.50 h. ho nahradil ZV 8215 a napokon 2363
59/1-2810? do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2850
66/2-3504 okolo 6. h. vypadol pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 3703 a napokon 3628 ?
78/2-2645 od 10.10 h. vypadol pre poruchu vozidla
196/1-2635 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2620
Poobednemu vodicovi 2613 by mal niekto vysvetlit, ze ked prevodovka autobusu proste nedokaze preradit na dalsi stupen (niekedy ani natolko, aby sa mohol aspon zo zastavky pohnut) a nepomoze ani to ze na plynovy pedal slapne az do podlahy, tak radsej by mal odstavit ten voz a necakat, kedy ostane visiet niekde na trase, co je omnoho neprijemnejsie nez ist na poruchu... nechapem, preco musi jazdit za kazdu cenu s takymto vadnym vozom a naberat meskanie kvoli tej prevodovke ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto