Na margo prispevkov o klimatizacii mozem jednoznacne povedat ze klimatizacia je ucinna. To, ze niektori vodici ju nevedia spravne nastavit, je problem iny. Ta klima moze byt aj ciste manulna dvojstupnova (silny a slaby stupen), ale takisto sa da navolit aj teplota, ktora ma byt v buse udrziavana. Takze vodic sa tym padom nemusi starat o zmenu intenzity fukania vzduchu, ked mu pristupi 50 ludi (treba si uvedomit, ze kazdy clovek predstavuje +- 100W tepelnej energie), pretoze to zanho spravi automatika. Tak je to spravne a tak by to malo byt. Optimalna teplota v buse je podla mna tak 24-25°C, nastavovanie na nizsiu hodnotu moze mat uz efekt chladiaceho boxu. Samozrejme dopyt uz mal byt davno povoleny, problem je len akurat ten, ze na ikarusoch nefunguje zvnutra dopytove otvaranie dveri. Z ikacov z trnavky ho mal tusim len 1813. Ked sa dielna chopi tychto vozov a tedomov, moze sa to podla mojho nazoru kludne spustit.
Co sa tyka lamacskej brany, bolo by fajn, keby tam aspon spravili ten kruhovy objazd, lebo odbocenie z dialnice dolava do zahorskej uz zacina byt neunosne a je to usek castych dopravnych nehod. Okrem ineho sa buduje dialnicna odbocka v stupave, ale to uz asi viete.
TomJ ja doplnim ze islo o 50/1, ktory vypadol 10.35 medzi hela a jrd usvit(zeby nejaka drobna dn?Ale 2.ucastnika som nevidel. Oproti stalo zv 8214, mozno to malo suvis s hradenim
Zo včera:
99 – 8211/.. (16:10 hálova►ovs)
a už mala vpredu aj nejaký popísaný papier
Re #106228 no.ev.di.: včera som išiel v poloprázdnej 83ke sore, klíma pustená, takže také strašné parenisko ako v SU to nebolo, ale zase keď na teba svieti cez to sklo, je aj tak dosť teplo, potom v mbcc v dosť plnej 94ke bola pustená tiež a to bolo cítiť podstatne viac...
Re #106236 richi78: ? ešte im nestačilo? hlavne, že na kĺbové busy nie sú peniaze...
Re #106239 eMDi: až na taký drobný detail, že sory 48xx klímu tuším nemajú
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MacGiver
32: 1101/.., 1113/..
59: 4805/..
88: 1216/..
92: 4858/.., 4851/..
93: 4831/..
98: 490x(4)
139: 3516