Na margo prispevkov o klimatizacii mozem jednoznacne povedat ze klimatizacia je ucinna. To, ze niektori vodici ju nevedia spravne nastavit, je problem iny. Ta klima moze byt aj ciste manulna dvojstupnova (silny a slaby stupen), ale takisto sa da navolit aj teplota, ktora ma byt v buse udrziavana. Takze vodic sa tym padom nemusi starat o zmenu intenzity fukania vzduchu, ked mu pristupi 50 ludi (treba si uvedomit, ze kazdy clovek predstavuje +- 100W tepelnej energie), pretoze to zanho spravi automatika. Tak je to spravne a tak by to malo byt. Optimalna teplota v buse je podla mna tak 24-25°C, nastavovanie na nizsiu hodnotu moze mat uz efekt chladiaceho boxu. Samozrejme dopyt uz mal byt davno povoleny, problem je len akurat ten, ze na ikarusoch nefunguje zvnutra dopytove otvaranie dveri. Z ikacov z trnavky ho mal tusim len 1813. Ked sa dielna chopi tychto vozov a tedomov, moze sa to podla mojho nazoru kludne spustit.
Co sa tyka lamacskej brany, bolo by fajn, keby tam aspon spravili ten kruhovy objazd, lebo odbocenie z dialnice dolava do zahorskej uz zacina byt neunosne a je to usek castych dopravnych nehod. Okrem ineho sa buduje dialnicna odbocka v stupave, ale to uz asi viete.
TomJ ja doplnim ze islo o 50/1, ktory vypadol 10.35 medzi hela a jrd usvit(zeby nejaka drobna dn?Ale 2.ucastnika som nevidel. Oproti stalo zv 8214, mozno to malo suvis s hradenim
MacGiver
32: 1101/.., 1113/..
59: 4805/..
88: 1216/..
92: 4858/.., 4851/..
93: 4831/..
98: 490x(4)
139: 3516