- 21/8 - ZV 8212 po 18 hod. hradil linku, z linky pravdepodobne vypadol 1607
- 93/1 - 4856 po 18 hod. vypadol, nahradil ho 4844
- 96/5 - ZV 8214 po 18 hod. hradil linku
39/9-1608 okolo 10. h. vypadol, od 10.27 h. ho nahradil ZV 1620 a napokon 1633
39/10-1411 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 1414
50/1-2628 okolo 10.30 h. docasne vypadol, od 11.05 h. do 11.56 h. ho nahradil ZV 8215
50/5-nezisteny voz v rannych hodinach vypadol, minimalne od 6.08 h. do 7.50 h. ho nahradil ZV 8215 a napokon 2363
59/1-2810? do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2850
66/2-3504 okolo 6. h. vypadol pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 3703 a napokon 3628 ?
78/2-2645 od 10.10 h. vypadol pre poruchu vozidla
196/1-2635 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2620
Poobednemu vodicovi 2613 by mal niekto vysvetlit, ze ked prevodovka autobusu proste nedokaze preradit na dalsi stupen (niekedy ani natolko, aby sa mohol aspon zo zastavky pohnut) a nepomoze ani to ze na plynovy pedal slapne az do podlahy, tak radsej by mal odstavit ten voz a necakat, kedy ostane visiet niekde na trase, co je omnoho neprijemnejsie nez ist na poruchu... nechapem, preco musi jazdit za kazdu cenu s takymto vadnym vozom a naberat meskanie kvoli tej prevodovke ?
Na margo prispevkov o klimatizacii mozem jednoznacne povedat ze klimatizacia je ucinna. To, ze niektori vodici ju nevedia spravne nastavit, je problem iny. Ta klima moze byt aj ciste manulna dvojstupnova (silny a slaby stupen), ale takisto sa da navolit aj teplota, ktora ma byt v buse udrziavana. Takze vodic sa tym padom nemusi starat o zmenu intenzity fukania vzduchu, ked mu pristupi 50 ludi (treba si uvedomit, ze kazdy clovek predstavuje +- 100W tepelnej energie), pretoze to zanho spravi automatika. Tak je to spravne a tak by to malo byt. Optimalna teplota v buse je podla mna tak 24-25°C, nastavovanie na nizsiu hodnotu moze mat uz efekt chladiaceho boxu. Samozrejme dopyt uz mal byt davno povoleny, problem je len akurat ten, ze na ikarusoch nefunguje zvnutra dopytove otvaranie dveri. Z ikacov z trnavky ho mal tusim len 1813. Ked sa dielna chopi tychto vozov a tedomov, moze sa to podla mojho nazoru kludne spustit.
Co sa tyka lamacskej brany, bolo by fajn, keby tam aspon spravili ten kruhovy objazd, lebo odbocenie z dialnice dolava do zahorskej uz zacina byt neunosne a je to usek castych dopravnych nehod. Okrem ineho sa buduje dialnicna odbocka v stupave, ale to uz asi viete.
TomJ ja doplnim ze islo o 50/1, ktory vypadol 10.35 medzi hela a jrd usvit(zeby nejaka drobna dn?Ale 2.ucastnika som nevidel. Oproti stalo zv 8214, mozno to malo suvis s hradenim
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Risko1
3: 7126, 7114, 7125, 7112, 7130 ( sedi aj poradie 1, 5 )
5: 7957, 7919, 7807, 7939, 7781, 7717, 7809, 7845, 7301, 7839, 7841, 7933 ( sedi aj poradie 4, 8, 9, 10, 11, 12 ) zvysok nemam
11: 7106, 7122, 7120, 7085, 7134, 7133, 7103, 7127 ( sedi poradie 2 az 7 )
56: 3549, 3525 bez pp
- 12:08 Jungmannova smer Dubravka ZV Maniak 8212 ako L83