Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: a.m. #106275:
porucha aj 6311 z linky 209
Ozaj, nebolo tu spominane, ze 4841 je vyradena? Lebo dnes jazdila na 95.
- 21/8 - ZV 8212 po 18 hod. hradil linku, z linky pravdepodobne vypadol 1607
- 93/1 - 4856 po 18 hod. vypadol, nahradil ho 4844
- 96/5 - ZV 8214 po 18 hod. hradil linku

podľa poradia:
26 - 1621/7
41 - 3531, 3526
43 - 3546
63 - 1507, 1617, 1828, 1822, 1409, 1410, 1403 ? , 1615
82 - 4135, 4504
84 - doplním 4834/5

901 - 3303
Uspesny den pokracoval. Na tyci skoncili podvecer aj 2118 a 1607. Poruchu mal aj 6289 z 212/asi 5 pri vn
12.8.2010 - stvrtok

39/9-1608 okolo 10. h. vypadol, od 10.27 h. ho nahradil ZV 1620 a napokon 1633
39/10-1411 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 1414
50/1-2628 okolo 10.30 h. docasne vypadol, od 11.05 h. do 11.56 h. ho nahradil ZV 8215
50/5-nezisteny voz v rannych hodinach vypadol, minimalne od 6.08 h. do 7.50 h. ho nahradil ZV 8215 a napokon 2363
59/1-2810? do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2850
66/2-3504 okolo 6. h. vypadol pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 3703 a napokon 3628 ?
78/2-2645 od 10.10 h. vypadol pre poruchu vozidla
196/1-2635 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2620

Poobednemu vodicovi 2613 by mal niekto vysvetlit, ze ked prevodovka autobusu proste nedokaze preradit na dalsi stupen (niekedy ani natolko, aby sa mohol aspon zo zastavky pohnut) a nepomoze ani to ze na plynovy pedal slapne az do podlahy, tak radsej by mal odstavit ten voz a necakat, kedy ostane visiet niekde na trase, co je omnoho neprijemnejsie nez ist na poruchu... nechapem, preco musi jazdit za kazdu cenu s takymto vadnym vozom a naberat meskanie kvoli tej prevodovke ?
takze zhrniem dnesnu 92pp

4851, 4858, 4857, 4819, 4855, 4806, 4844
Reakcia na: MacGiver #106266:
4858/2 ?
Reakcia na: peto1622 #106263:
Ano jasne, ze je. Preklep. Dik za upozornenie. Ta by tam mala byt pridelena
Reakcia na: Petto #106268:
mas pravdu, nenasiel som u seba ziaden voz zo 4. DPA, co mal klimu. OK, zas som o nieco mudrejsi 😉 dik za info 🙂
Reakcia na: eMDi #106256:
zle máš zaznačené , žiaden SOR z 4.DP nemá klímu pre ľudí ?
Reakcia na: MacGiver #106266:
revízori v akcii dnes kontrolovali o cca 14:25 na zastávke Pri Habánskom mlyne smer Hl. stanica v L32 - 1101
Doplním pár postrehov z dneška:
32: 1101/.., 1113/..
59: 4805/..
88: 1216/..
92: 4858/.., 4851/..
93: 4831/..
98: 490x(4) ❓
139: 3516
Reakcia na: peto1622 #106262:
aktuálne:
88 - 8211 (17:22 bulíkova smer NMost)
Reakcia na: Risko1 #106261:
Musim sa opravit:

56: 3517 a 3525
156: 3549
Reakcia na: Marek1978 #106251:
doplnim:
92-4857/3, 4819/4

a inak ta 92/5 nie je 4855?
Reakcia na: kecho #106247:
doplnim:
59-2810
82-4135, 4504
88-1214/2, 1222/3, 1219/5, 1210/7
93-4842, 4856
99-4513/7

ine:
41-3531, 3526
84-4853/1, 4836/2, 4860/3, 4865/4, 4802/6
147-1903
203-6270/1, 6308/2, 6304/5
207-6287/7
208-6613/4
212-6271
Reakcia na: Ogg14 #106258:
doplnim a upresnim

3: 7126, 7114, 7125, 7112, 7130 ( sedi aj poradie 1, 5 )
5: 7957, 7919, 7807, 7939, 7781, 7717, 7809, 7845, 7301, 7839, 7841, 7933 ( sedi aj poradie 4, 8, 9, 10, 11, 12 ) zvysok nemam
11: 7106, 7122, 7120, 7085, 7134, 7133, 7103, 7127 ( sedi poradie 2 az 7 )

56: 3549, 3525 bez pp

- 12:08 Jungmannova smer Dubravka ZV Maniak 8212 ako L83
Na margo prispevkov o klimatizacii mozem jednoznacne povedat ze klimatizacia je ucinna. To, ze niektori vodici ju nevedia spravne nastavit, je problem iny. Ta klima moze byt aj ciste manulna dvojstupnova (silny a slaby stupen), ale takisto sa da navolit aj teplota, ktora ma byt v buse udrziavana. Takze vodic sa tym padom nemusi starat o zmenu intenzity fukania vzduchu, ked mu pristupi 50 ludi (treba si uvedomit, ze kazdy clovek predstavuje +- 100W tepelnej energie), pretoze to zanho spravi automatika. Tak je to spravne a tak by to malo byt. Optimalna teplota v buse je podla mna tak 24-25°C, nastavovanie na nizsiu hodnotu moze mat uz efekt chladiaceho boxu. Samozrejme dopyt uz mal byt davno povoleny, problem je len akurat ten, ze na ikarusoch nefunguje zvnutra dopytove otvaranie dveri. Z ikacov z trnavky ho mal tusim len 1813. Ked sa dielna chopi tychto vozov a tedomov, moze sa to podla mojho nazoru kludne spustit.

Co sa tyka lamacskej brany, bolo by fajn, keby tam aspon spravili ten kruhovy objazd, lebo odbocenie z dialnice dolava do zahorskej uz zacina byt neunosne a je to usek castych dopravnych nehod. Okrem ineho sa buduje dialnicna odbocka v stupave, ale to uz asi viete.
TomJ ja doplnim ze islo o 50/1, ktory vypadol 10.35 medzi hela a jrd usvit(zeby nejaka drobna dn?Ale 2.ucastnika som nevidel. Oproti stalo zv 8214, mozno to malo suvis s hradenim

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.