zaujimave su tie tyce na ktorych su umiestnene semafory pre elektricku (tie pri krizovani Vajnorskej) - su na nich tlacidla pre chodcov, akurat tam ziadny prechod nie je a ani nebude asi vodic elektricky bude musiet vystupit a stlacit tlacidlo
dnes jazdila teta M. na 7725+26 a treba ju pochvalit, lebo napriek transparentom vylozila dopredu aj tabulu s cielom TUNEL a ten kusok co som ju videl isla uplne nehlucne :))
Na Vajnorskej pri Tescu uspesne vypli elektrickovu preferenciu Dufam, ze len docasne, dnes by celu krizovatku mali pokusne zapnut, mozte sa ist pozriet na ten chaos
no to mam trosku strach s tou 1820-nou...Pretoze ja som tych vodicov uz 5 rokov nevidel upratovat a to som sa jeden cas o ten voz trosku staral,ale iba vonkajsok(disky atd)..to sa ti muselo iba zdat,mozno,ze si umyval kabinu a predne schody a saponat sa rozmohol po celom voze:-D
Vozokilometre sa musia rátať za súpravu dvakrát, pretože súprava sa skladá z dvoch vozidiel, ktoré sú v majetku vedené samostatne. Popri tom existujú vlakokilometre, ktoré sa rátajú za každú súpravu len raz.
Hlúposť je, že výkony si mesto objednáva vo vozokilometroch a nie vo vlakokilometroch. Potom má DP problémy vypraviť súpravu namiesto kačice pri väčších prepravných nárokoch (Zlatá nedeľa, vinobranie, ...).
Pred dvoma týždňami bola v BA na návšteve moja krstná mama a pýtala sa, čo je to ten Chatam Sófer, vraj či sme si postavili mešitu:-) Nový most by bol určite vhodnejší cieľ - poznajú ho aj cezpoľní. A (ako Ch.S.) tiež neleží na pravidelnej trase, takže človek hneď vidí, že sa čosi deje, aj keď nevie nič o výluke.
DPB mal rezervy a aj ma. Kolko sa o potrebe 21/121 hovori a co pre to urobili.. Naco 63ka v sedle ked nema vobec odchody zosuladene s 30? Alebo efektivna linka 54 s konecnou na vychodnom? Hmm...
To, ze sa vozokilometre rataju pri supravach pre kazde vozidlo zvlast nie je tak celkom vina DPB. Mozu za to pani na Magistrate, ktori takto rataju.
Je to obrovsky nezmysel, lebo takto vychadza prevadzka starej odporovej K2 lacnejsie ako novej tyristorovej supravy 2xT6A5. A to nehovorim o rozdiele komfortu, teraz nielen z hladiska novsieho vozidla, ale aj vyssej obsaditelnosti supravy oproti kachne. Je to nekonecny nezmysel ratat pri vlakoch vozokilometre. Teraz ako mi chce niekto vysvetlit, preco sa za klbovu kachnu plati rovnako ako za solo voz, ale za supravu sa plati uz za kazdy voz zvlast? A keby sme malo trojclankove vozy, ako by to potom riesili? Zavedu "napravokilometer"? Alebo co? Faktom ostava, ze jeden vlak = jeden vodic = jeden celok = jedna cena. Ale u nas to definitvne takto nie je.
Linky 7 a 22 by mohol DPB neobnovit, lebo byva zvykom, ze prave tymto stylom sa setri. Ked sa ale opytam, kde zmizli tie vozo KM, tak mi neodpovie nikto... Ozaj, este stale sa rataju tak, ze pri dvojitych elinach x 2 ? Ak ano, dakujem pekne...!
dnes rano 5:20 na Patronke 92 totalne plna + plna zastavka ludi chcejucich ist do VW.
VW keca iba drysty ako sa stara o zamestnancov, ake vyhody a nadstandardy Sak MHD urcite je na okraji zaujmu VW, ved lepsie je aby si kazdy zamestnenec kupil VW auto s 5% (akoze firemny benefit):(
Vcera som zhliadol 7115 ako frcala cez zastavku Botanicka zahrada na transparante(vonkajsom)Zvlastna jazda. Ten nater je nejak divny , asi preto ze je namiesto kremovej pouzita biela farba a cerveny pruh ma silno cervenu farbu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR