Frenky: jaaaaj, mne sa akosi splietla Jancova s Budkovou... a rozkopany je asi usek medzi nimi...
ad.22 to je fakt... ale nielen s 22kou to ide dole, ale aj s inymi linkami, kde je tych 22 vozidiel na 21ku??? Som si pozeral mapu z 1985, poviem ti na to, ze elektrickej trakcie bolo minimum, linky boli luxus... v petrzalke sa na jednom obratisku tocilo priemerne 5 liniek, teraz ledva 2. A safko??? neviem si to predstavit ale lineik sa tu tocilo 8. A ze v tom case chodila 104ka k Prioru na Dunajsku... 43 do Janikovho Dvora... 33 z Lesoparku zo zachadzkou na Kacin a pod novy most...
Toto je dobry priklad zaniku linky... 43 (ex33) najprv Lesopark/Kacin-Novy most... potom Lesopark/Kacin-Safranova potom Lesopark-Safranova a teraz Lesopark-Patronka
Andy #10218 : tak tymto prispevkom si ma zarazil :-):-):-):-):-):-):-):-) asi mi DOST veci uniklo...
Turbo #10225: 7921+7922 na 13/1... no a??? som isiel okolo krasnan a co tam nestalo???
Martin #10227: Konecne clovek ktory vyslovil moje myslienky v troch vetach... ja ti poviem co, predovsetkym (ako hovori Frenky) ohriali a osuchali stolicky na Miu DNV... a navyse sa vyhovaraju ze 121 na hriadky nemoze kvoli tomu hostincu... ze je tam vela aut ale ze zaciatkom prazdnin ma byt obratisko v dnv hotove... hm... je tam trava a 3 male kricky... a kopec psich hovien, ktore vystihuju vysledky rokovania...
a Vychodne??? podla mna 56 sa mala rovnat 36 a 54=114... nie oni zlucili 36 a cast skratenej 114 a nazvali to 56, a ten odpad z toho je 54.
Inac frenky: ta babka z lamaca: "VSETKY AUTOBUSY NAM TU ZRUSILI" mala teoreticky pravdu...
Cez tyzden je to vpohode, ale cez weekend??? 30,35,37,38
30-sa dostanu pod Novy most
35_do dubravky
37-to iste jak 30
38-na patronku
To jak keby u nas premavali cez vikend nejake linky do Dubravky a nejaka do zahorskej...
Martin: hej myslim ze nazov "Tunel" bol 1000x lepsi, i ked na tej zastavke paradoxne stali linky ktore cez tunel nesli
Tomas: nevjem, je pravda ze odvtedy som tu 1820 nevidel
D3ko: s tymi ikmi si mal pravdu ik283 ma v prednej aj v zadnej casti o pol okienka viacej zo strany nastupu
zaujimave su tie tyce na ktorych su umiestnene semafory pre elektricku (tie pri krizovani Vajnorskej) - su na nich tlacidla pre chodcov, akurat tam ziadny prechod nie je a ani nebude asi vodic elektricky bude musiet vystupit a stlacit tlacidlo
dnes jazdila teta M. na 7725+26 a treba ju pochvalit, lebo napriek transparentom vylozila dopredu aj tabulu s cielom TUNEL a ten kusok co som ju videl isla uplne nehlucne :))
Na Vajnorskej pri Tescu uspesne vypli elektrickovu preferenciu Dufam, ze len docasne, dnes by celu krizovatku mali pokusne zapnut, mozte sa ist pozriet na ten chaos
no to mam trosku strach s tou 1820-nou...Pretoze ja som tych vodicov uz 5 rokov nevidel upratovat a to som sa jeden cas o ten voz trosku staral,ale iba vonkajsok(disky atd)..to sa ti muselo iba zdat,mozno,ze si umyval kabinu a predne schody a saponat sa rozmohol po celom voze:-D
Vozokilometre sa musia rátať za súpravu dvakrát, pretože súprava sa skladá z dvoch vozidiel, ktoré sú v majetku vedené samostatne. Popri tom existujú vlakokilometre, ktoré sa rátajú za každú súpravu len raz.
Hlúposť je, že výkony si mesto objednáva vo vozokilometroch a nie vo vlakokilometroch. Potom má DP problémy vypraviť súpravu namiesto kačice pri väčších prepravných nárokoch (Zlatá nedeľa, vinobranie, ...).
Pred dvoma týždňami bola v BA na návšteve moja krstná mama a pýtala sa, čo je to ten Chatam Sófer, vraj či sme si postavili mešitu:-) Nový most by bol určite vhodnejší cieľ - poznajú ho aj cezpoľní. A (ako Ch.S.) tiež neleží na pravidelnej trase, takže človek hneď vidí, že sa čosi deje, aj keď nevie nič o výluke.
DPB mal rezervy a aj ma. Kolko sa o potrebe 21/121 hovori a co pre to urobili.. Naco 63ka v sedle ked nema vobec odchody zosuladene s 30? Alebo efektivna linka 54 s konecnou na vychodnom? Hmm...
To, ze sa vozokilometre rataju pri supravach pre kazde vozidlo zvlast nie je tak celkom vina DPB. Mozu za to pani na Magistrate, ktori takto rataju.
Je to obrovsky nezmysel, lebo takto vychadza prevadzka starej odporovej K2 lacnejsie ako novej tyristorovej supravy 2xT6A5. A to nehovorim o rozdiele komfortu, teraz nielen z hladiska novsieho vozidla, ale aj vyssej obsaditelnosti supravy oproti kachne. Je to nekonecny nezmysel ratat pri vlakoch vozokilometre. Teraz ako mi chce niekto vysvetlit, preco sa za klbovu kachnu plati rovnako ako za solo voz, ale za supravu sa plati uz za kazdy voz zvlast? A keby sme malo trojclankove vozy, ako by to potom riesili? Zavedu "napravokilometer"? Alebo co? Faktom ostava, ze jeden vlak = jeden vodic = jeden celok = jedna cena. Ale u nas to definitvne takto nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0