Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: chodec #225464:
Fonzo to písal ako úvahu. "Megalomanské vlhké sny" tu chceš akurát ty v najkratšej dobe za každú cenu.
Reakcia na: chodec #225465:
Tak po tom moste vedla súčasného starého mosta by viedla tretia kolaj pre zlepšenie priepustnosti úseku Hlavná Stanica - Devínská Nová Ves, poprípade, keď by sa už stavalo, tak by sa most mohol poprípade dimenzovať do budúcnosti aj na štvrtú kolaj. Most by bol umiestnený v mieste, kde stál pôvodný do r.1945. Tu ma v tento súvislosti tak napadá, že teoreticky by sa mohla postaviť jeho replika, len neviem či a o kolko by to vyšlo drahšie, retrostavba oblúkového mosta, ale s využitím nových technologií, ako nejakého podla súčasnej architektúry.
Reakcia na: Yasuhiro #225441:
K starej Bratislave: Ano, to je pravda, Bratislava bola vtedy v mizernom stave, ešte v 80. rokoch si osobne pamätám niektoré domy priamo na hlavnom námestí rozbité, ale dnes sú už opravené s vysokými cenami na meter štvorcový za prenájom. Všetko sa dá zrenovovať, keby sa chcelo. Otázne je, či by to tak i bolo a či by polovičaté tých domov do nežnej revolúcie nepadla sama od seba. Podobné štvrte v podobném šťávě máme v súčasnosti v Ústí nad Labem - Předlice, Krásné Březno, kde mnoho domov je vybydlených, niektoré s prevalenými stropmi a to za monarchie bolí zámožné štvrte. Aj na tom bratislavskom Podhradí, muselo by sa chcieť, myslím, že aj tam sú doteraz niektoré domy neopravené. Každopádne škoda kedysi krásnej malebnej štvrte, ktorá sa nechala schátrať a potom zbúrať.
Reakcia na: Mirtschi #225423:
Jasné pochopil som viadukt, ale neodpovedal si pre akú koľaj to navrhuješ a to je rozhodujúce pre diskusiu o probléme jej realizovateľnosti.
Reakcia na: fonzo #225440:
Ak si už ukončil svoj megalomanský vlhký sen a výsledok utrel do vreckovky, tak si pozri územný plán mesta, generel dopravy a začni používať to čo by si mal mať v hlave
Reakcia na: trolejbus6207 #225449:
Asi dva roky. Za ten čas to stihli už tak dva-tri razy na určité obdobie vypnúť a potom po nejakom čase zase zapnúť. Momentálne to fičí od minulého leta, až som prekvapený.
Reakcia na: Pe67 #225461:
V smere do mesta samozrejme.
Reakcia na: david1 #225453:
Nepovedal by som. Zelenū vlnu må iba s križovatkami s Riazanskou a Jarošovou. Na ostatných väčšinou stojíme.
Reakcia na: Solider #225420:
Ūžasných je aj 9 min.z Kamennėho nåm.na Trnavskė mýto. Konkrėtne linka 9 musī väčšinou vynechať svetlå na Trnavskom. Čo si pamätám ešte z čias keď som jazdil tak bohato stačilo 7 min.,po 21h 6 min.

Úžasnė sū aj 3 min.medzi Mraziarenskou a Saleziånmi. Už od leta svetlá na Jegého vychádzajú aj v tomto smere. Linky 8 a 9 buď musia vetrať na Saleziánoch, alebo ostať stáť na predošlej križovatke aj keď majú signál voĺno, alebo ísť z Ružinova o 1 min.neskôr.
Reakcia na: david1 #225445:
A čo akože s tým majú robiť vodiči a dispečéri? Samozrejme že to vodičov serie, grafikonistov to zjavne nezaujīma.
Reakcia na: Mhr1 #225457:
Na nových je 15, na starých 10.
A podobne idú pomaly električky aj cez vymenené výhybky na X Krížna - Vazovova. Ku koncu výluky ich kompletne vymenili, ale nejazdí sa cez ne o nič rýchlejšie, ako cez tie rozbité. To už asi s jazdnými dobami nesúvisí. Netušíte, prečo sa tam stále jazdí tak pomaly?
Reakcia na: Valec #225455:
suchcu sa tam pravidelne aj vozidla na L3, ktore na tej zastavke stoja a aj ked pred nimi siroko daleko nic nie je, to je proste len nedobre spraveny grafikon....
Reakcia na: david1 #225439:
Ešte môže byť dôvodom aj električka idúca pred "tou tvojou", keďže na Kamennom je výhybka aj so zastávkou a nemá zmysel stáť a čakať za ňou kým odíde.
Reakcia na: david1 #225452:
Fakt? Ja tadiaľ príliš často nejazdím, ale nechce sa mi veriť, že by som si to všimol až dnes... ?
Reakcia na: Solider #225448:
Aj od Polusu smerom do centra má už električka zelenú vlnu. Predtým vždy čakala na Jarošovej...
Tiež minútka k dobru.
Reakcia na: trolejbus6207 #225449:
Myslím , že už od reko Zimáku a prilahlej križovatky..
Reakcia na: Valec #225435:
No, lenže ja si kladiem otázku, prečo by sa mali takto plošne spomaľovať električky. Pre autá tá zóna zmysel má - na skľudňovanie dopravy či znevýhodňovanie jazdy cez centrum, pričom oboje sú to veci, ktoré od NS MHD nepotrebujeme dosahovať a vo výsledku mu tým len škodíme.

Držať tam takú rozsiahlu Zónu 30 len na uspokojenie litery nejednoznačného zákona je jednoducho nadpráca. Za mňa jednoznačne rozumnejšie by bolo dolepiť na hranice cestnej zóny "okrem TRAM" a električkám nechať obmedzenie len tam, kde si to vyžaduje stav trate alebo premávka peších.
Reakcia na: fonzo #225440:
Metro je najhorsia volba, pretoze vytvaras novu subsystem, ktory sa ti ale oplati budovat len v centre (a aj tam to je otazne). Ak sa chceme bavit o tuneloch v Bratislave, malo by ist o rozsirenie existujucich systemov (cize elektriciek alebo primestskych vlakov) aby vozidla mohli pokracovat dalej.
Odkedy je pri zimáku smerom na Trnavské mýto "odpočítavanie" času zelenej, resp. času do zelenej? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.