Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #220371:
Zial toto presne vystihuje ich pristup k zakladnej dopravnej obsluznosti. "Ludia v noci necestuju", pricom noc pre nich zacina snad o 20:00 (ale nocou uz nie su tri hodiny rano, vid prvy vlak z Nalepkova). Absolutne nepochopenie nutnosti prevadzky aj slabsich vlakov ak ma byt verejna doprava pouzitelnou alternativou. Hodinovy takt povazovany za brutalny luxus z ktoreho maju vsetci padnut na zadok.

Zial kym sa toto nezmeni, tak problemy s IAD nevyriesime. Kto uz by pouzival taku zeleznicu...
Reakcia na: 810zssk #220369:
Vymenil som si viacero mailov s ZSSK , kde som požadoval posilnenie večernej prevádzky na trati 130 o aspoň jeden vlak lebo posledný ide z N. Zámkov o 19:22 ktorý príde o 20,52 na Hlavnú stanicu.
Kamoška z okolia Šale by mohla robiť v Zámkoch no nevie sa dostať z práce. Čiže aj keď nechce musí cestovať vyše 60km do BA odkial su spoje vedené do 23 hod.

X - výhovoriek typu o nízkom počte cestujúcich a o porovnaní zo súčasným posledným vlakom ,kde podla nich je 30-80 cestujúcich čo je samozrejme blbosť a že zabezpečujú iba spojenie do práce či škôl. V dalšom by podla nich bola polovica...
Podľa nich vlak s odchodom o 21:22 zo Zámkov by bol už "nočný"

To že im kopec ľudí cestuje bez lístka lebo vo väčšine zastávok sa lístky večer už nepredávajú im akosi uniká. Ráno ani nehovorím keď od Senca sprievodcu v tej plnke ani nestretneš.

Myslením sú stále v minulom režime.
Vôbec nereflektujú potrebu celodenného pravidelného spojenia ak chcú ,aby sa presedlalo vo väčšej miere z áut do hromadnej dopravy.

Reakcia na: 810zssk #220369:
To skôr niekto z MD nech napíše. Ale očakávam chaotický "pseudotakt" MD-ZSSK-ŽSR...
Reakcia na: ufo #220366:
Aky by mal byt cielovy takt? Uvazuju konecne aj o zahusteni vikendu na aspon 60 minut, ci len kladivka?
Reakcia na: ufo #220366:
Tak snáď to bude aj realita.
Reakcia na: ufo #220366:
To sa uživí aj bez stavania nultého obchvatu.
Reakcia na: Valec #220363:
Predpokladám, že nie, ale MD prišlo s nápadom objednať (kvôli výstavbe zeroobchvatu) naviac od decembra 2017 13 párov vlakov TT - BA hl.st. a 12 párov Senec - Petržalka, takže by sa aj zišli tie nástupné hrany pri koľajách do Petržlenky. (posilovanie Kvetoslavovu už padlo...)
Reakcia na: fanatikmhd #220336:
Práveže ked sme došli na Patronku len to tak frčalo žiadne stopy po zápche,nikde nič.
Reakcia na: Valec #220363:
Ešte aj z Komárna ? .
Reakcia na: Ike #220350:
A ten TIOP Ružinov sa už rieši aj pri inej koľaji, ako len do Komárna? ?
Reakcia na: ufo #220359:
V súčasnosti sa HDV už neprečíslovávajú (viď 223 001).
Reakcia na: fanatikmhd #220358:
Ak máš pocit, že si ma prešťal oznámením o zmene PPS, tak si to uži.
Aký rozdiel pre dopravcu a povolenia je vlak do PPS a vlak ďalej? Jediný rozdiel môže byť v rozsahu schválenia HDV.
Reakcia na: Emil #220334:
Ked vlak na slovenskom uzemi bude jazdit pod ZSSK, tak sa k tomu v GySEVe nemusa vobec nijako postavit...
Aký má vplyv napájacia sústava na motor 5047 ( ex ÖBB, neviem ako to NKH očísloval), ktorý má do Ligetfalu jazdiť?
Reakcia na: S499.1023 #220357:
hovor si koľko chceš, ako chceš. Výnimočne teraz ťa preštím 😉 V súčasnosti nie je PPS petržalka. K zmene grafikonu tomu bude inak 😉
A je v tom rozdiel. vlak po PPS a vlak ďalej rozdiel pre dopravcu a povolenia je.
Reakcia na: fanatikmhd #220352:
Blbosť. Či objednávam trasu po PPS alebo do vnútrozemia, nie je administratívne žiaden rozdiel. A PPS pre smer Maďarsko nie je Petržalka.
Reakcia na: S499.1023 #220347:
opakovanie je matkou múdrosti .... a čo má súčasný spoločné s tým čo linkujem ? ... napríklad názov ?
Reakcia na: Gryzly65 #220339:
Stromsystem: 15 kV 16,7 Hz ~
25 kV, 50 Hz ~

kde tam teda vidíš problém?
Reakcia na: Emil #220351:
Narážal som na NUTNOSŤ chodiť k druhému. Nie na logiku. GySeva môže hodiť kam chce. Ráno ide lasička z druhého, to jest pravda, ale cez deň, kedy chce chodiť GySev sa jazdí len do šturcu v petržalke. Takže celý prvý perón má k dispozícii. Záloha je aj tak pomaly na pláne na zrušenie skrz využívanie viacsystémových strojov. Úprimne, rakúsko som doviezol za posledné obdobie cca 40x, a pod rakúsky systém asi 4x.... OBB z toho bralo cez 15 vlakov...
Navyše prevádzka len jedného perónu je jednoduchšia. 5ta koľaj (perónová) sa užíva na mašiny ZSCS čakajúce na vlak na SVK, 7ma koľaj je väčšinou odstavený METRANS (z oboch sttrán), 9ta koľaj (perónová) je príchodzie vlaky smer rakúsko zo slovenska. a prvý perón koľaj 8 (dúfam že správne čislo 😃 ) je prázdne....max tak na konci stojí záloha....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.