Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #99207:
Nakolko si doteraz neuviedol svoju kvalifikaciu, az do jej dolozenia budes (mnou) chapany za nekompetentneho sa k veci vyjadrovat.

Fakty, samozrejme, uvadzaj. Ked tak konecne po prvy raz ucinis, budem sa nimi zaoberat.

P.S. Vzajomne pochlebovanie s ostatnymi clenmi kindermafie nie je ani kvalifikaciou ani faktografiou...
Reakcia na: drome #99203:
Poziadavka kvalifikacie je nielen opravnena ale dokonca dolezita. Preto sa vyzaduje pri prijimani do zamestnania, aby prijimany pracovnik mal predpoklady danu pracu adekvatne a kvalitne zvladnut.

Dalsim dolezitym atributom je poznanie skutocneho stavu veci, ku ktoremu sa niekto vyjadruje.

Vsimni si, ze som netrval na formalnom, ci akademickom vzdelani, ale "iba" na istej urovni systematickeho vzdelania.

Spravne si podotkol, ze toto je diskusne forum, na ktorom sa ma diskutovat. Ale nie je jedno aka je jeho kvalitativna uroven. A, bohuzial, toto forum bolo ovladnute kindermafiou, ktora sice hlasno kricala a osocovala vsetkych vokol, ale ked doslo na lamanie chleba, ukazala sa jej prava podstata. Preto som bol donuteny urobit tento krok, aby sa odfiltroval kukol od zrna.

Podotykam, ze ja sam som laik v doprave a nechavam si radit. A aj na toto forum som prisiel kvoli tomu, aby som svoje nazory konfrontoval, ale nie hocikym a hocijako.

Je tiez dolezite, aby odbornici komunikovali s laikmi a dotknutymi, dokonca by som povedal, ze odbornici by mali len technicky rozpracovat podnety dane laikmi - uzivatelmi. Na druhej strane, aj laici by mali pocuvat odbornikov...

A chcel by som povedat na zaver, ze vzdelanie a kvalifikacia by sa nemali podcenovat, su totiz dolezitou podmienkou a dispoziciou, ktoru ked jej drzitel spravne pouzije, vyusti to k pekny inziniering... Ked su zneuzite, tak k skaredy inziniering...
Reakcia na: Ámos #99297:
Podstatné je na tom to, že takej SAD-ke je srdečne jedno, či zákazníkov stráca alebo nie, keď má nárok na úhradu prevádzkovej straty + primeraného zisku.
Reakcia na: Emo #99292:
Tak si električenku nekupuj a cvakaj jednorazové lístky. Električenkou si nekupuješ tú "svoju" linku ale balík služieb DPB.
Reakcia na: Majo #99290:
Iste, s tým sa dá jedine súhlasiť. Vonkoncom to však neznamená, že jedine SL Regio spasí MHD v Bratislave.
Reakcia na: Majo #99287:
Nič to, Ike-ovi by určite vyhovovalo, keby nočné spoje chodili o 0:27 a 2:44, aby to vyšlo do SAD-istických obehov a cestovné by sa platilo u vodiča pri nástupe prvými dverami, hlavne že by bol klimatizovaný SOR. Ďakujem, predbežne by som uprednostnil bratislavský systém.
Reakcia na: Ike #99284:
Hej, aj tarifa a interval sú tam na úrovni 21. storočia...
Reakcia na: Ike #99283:
Zopakujem tisíci a prvý krát: Požiadaj SAD DK alebo ľubovoľnú inú, aby prevádzkovala MHD v BA za existujúcich dotácií a za existujúcu tarifu. Keď ťa kopnú do riti, preveď zamyslenie.
Reakcia na: Ike #99334:
o nevrlych vodicoch, nezastavujucich na zastavkach a podobne, by ti moj otec mohol hovorit niekolko hodin ?
Reakcia na: Ámos #99333:
ja im drzim vsetky 4 palce ?
Reakcia na: Ámos #99332:
o sluzbach pomlcim, kontakt so zakaznikom je tam vsak na vyssej urovni, hoci bol som uz svedkom kedy ma nastvali (vodic na mna frflal - i ked nalejme si cisteho vina, vydal mi kopec drobakov, ktore sa mi z mojej ruky nestastne vysypali rovno do jeho pokladne a pochopitlne sa sami neroztriedili tak ako ich tam on mal predtym 😃 ).. ale aj ine pripady som zazil...
Reakcia na: Ike #99331:
neda sa po rokoch upadku vsetko napravit za jeden den. momentalne sa zda, ze podnik je na spravnej ceste k uspesnejsej existencii. ?
Reakcia na: Ike #99331:
ale to ani u SAD DS ci SL.
Reakcia na: Ámos #99330:
to suhlasim ze to nie je len okolo busov 🙂 len konstatujem ze MHD v BA nie je na takej urovni aka by mala byt - aj sluzby (teda hlavne)... na nove busy som zvedavy
Reakcia na: Ike #99328:
no to sa zhodneme. ale netoci sa to vsetko okolo busov a okrem ineho busy pre DPB budu coskoro. treba vydrzat.
Reakcia na: Andy #99323:
Aha a Vepos nič z toho nemá na starosti?

To už neviem, či to bol tmavozelený favorit alebo forman (ktorý Emo spomínal), lebo som to len na okamih zazrel. Každopádne nakladať vrecia s odpadom do osobného auta (favoritu) asi nie je najlepšie riešenie. ?
Reakcia na: Ámos #99327:
http://www.sadds.sk/img/karosa-c935-interier.jpg co je na tomto interiery zle? interiery mi nevadia, vadia mi vozdila ako take, resp ich udrzba

alebo toto
http://www.sadds.sk/img/karosa-c934-interier.jpg

interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..

ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat

napr toto
http://www.sadds.sk/img/karosa_c934_1+.jpg

a toto
http://imhd.sk/ba/index.php?img=23281&typ=gm

je neporovnatelne
Reakcia na: Ike #99325:
okrem zrejme mensej poruchovosti mi nova Karosa B 930 nepripada ako vozidlo patriace svojou kvalitou interieru do 21. storočia. Minimalne vtom ze je to VP a rozdiel medzi 700 Karosam je akurat v inych sedadlach.
Reakcia na: Ámos #99324:
tak najlepsi by bol dobry interval s novymi vozmi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.