Zdôvodnenie vhodnosti električky ? Prosím Ťa, nechci po mne aby som sa postavil do radu tých, ktorí sa Ti to snažili týždne zdôvodňovať, ale zobral si si pomerne málo. Keď už nič iné, tak kruto preukázateľne sa ekonomicky, ekologicky a v záujme spoločnosti oplatí v prípade Petržalky nahradiť autobusovú dopravu električkou. Ak napíšeš, že to preukázateľné nie je, nemusíš pokračovať v diskusii.
Ja som nepísal o kvalite ich práce, ja som hovoril o ich nič nerobení. Tu sa nejedná o to, že sa idú použiť verejné financie a verejnosť má právo sa vyjadriť k návrhom a komisia, ktorá sa zaoberá prípravou električky do Petržalky je momentálne to najlepšie čo máme a čo v tej komisii vie a chce sedieť. A tu by som nepolemizoval vôbec.
Až do tohto obdobia bola Bratislava neuveriteľne naplánovaná, najmä čo sa cestnej infraštruktúry týka. Vzhľadom na rozvoj automobilovej dopravy sa podľa tohto plánu ide aj pôjde.
Koľajová doprava okrem predlžovania radiál a utopistického metra je pole neorané, takže tam sa otvára značný priestor pre celkovú koncepciu. Na druhú stranu v dnešných tak dynamických podmienkach kedy nič nie je večné je vcelku aj na mieste urobiť spontánne kroky reagujúce na novovzniknuté situácie, najmä keď je ich riešenie nevyhnutné.
Čo mne na tom prekáža, že krok "potom" je dlhý maximálne 10 rokov a v prípade koľajovej dopravy v Bratislave za horizont 2015 nevidí nikto. Žiaľ.
Takže aby som to zhrnul, za tých diletantov, nesprávne rozhodnutia a kvalitu práce mestských pánov by som Ti musel nadávať a tomu sa chcem vyhnúť. Pokiaľ máš takýto zaujatý postoj, nemáš šancu objektívne posúdiť situáciu. A tým škodíš.
Tunelom s vlakom oproti električke znížiš pasívnu bezpečnosť, zhoršíš dostupnosť, napomôžeš vytváraniu asociálnych javov, zvýšiš negatívne vplyvy na zdravie určitých skúpín cestujúcich, znížiš flexibilitu a zvýšiš intervaly vďaka veľkým jednotkám, neumerne zvýšiš náklady na výstavbu a prevádzku. Preukázateľne. Ak nie, nemusíš pokračovať v diskusii.
K tomu meraniu sa tiež nevyjadrujem, lebo by som musel opäť nadávať. Nie je už čas merať. V Petržalke sa meria roky a nič sa nerobí, hlavne, že to stojí čas a peniaze.
Električka nie je z dažďa pod odkvap. Prečo máš popísané v prvom odstavci.
zle si to pochopil.bez dvoch za dvadsať sa v tomto prípade aj v každom inom mylí 20-2=18 ak ti niekto povie bez troch za dvanásť tak ti práve tie 3 budú do 12-tky chýbať ?
Áno, 5 - 2 = 3. ALE: máš hodnotu 3 a chceš hodnotu 5. Koľko Ti chýba? No 2. Preto by sme mohli povedať, že päť bez dvoch je päť, pričom dva je hodnota, ktorá Ti chýba, nie ktorú odpočítavaš.
1. čo je to predplatné? Ak tým yslíš elektronickú peňaženku, dá sa nahrať a platí u dopravcov zapojených v systéme EM-Base (spoločnosti EMCard - www.emcard.sk)
2. elektronická peňaženka nie je ohraničená limitom, do kedy musíš dané prostriedky minúť
3. overiť sa to dá na ktoromkoľvek predajnom mieste spoločností podľa bodu 1, poprípade pri každom zakúpení lístku či mesačníka (alebo čohokoľvek iného) prostredníctvom elektronickej peňaženky je na spodnej časti lístka uvedený zostatok na elektronickej peňaženke po nákupe
tak ako tu geniálny matematik tvrdil, že jeho zásluhou (o tom sa už nebudem dohadovať, keď si to tvrdí, nech si myslí, že za to naozaj môže iba LenOn) sa zvýšili ceny bytov na Fosterovej o 528 percent zo 700 tis na 3,7 mil - pričom buď mal povedať, že súčasná hodnota predstavuje 528 percent pôvodnej, alebo že sa zvýšili o 428 percent, prípadne 4,28-násobne vzrástla cena...
dobre viem, čo sa tým myslí, ale je to logický nezmysel... potom napr. "za dvadsať bez dvoch" (opak toho, čo si písal) je 22? ? to je asi taká volovina ako niekto vymyslel napr.: je to "bez mála" 10. keď od niečoho odrátaš málo, logicky ti musí vyjsť, že to niečo je viac ako 10 ?
"Nie. Ved obyvatelov ti zo dna na den nepribudne. To znamena, ze to co ti pribudne v relacii na Nivy ti odbudne z inych relacii, teda bude ustit do dostatocnej kapacity spojov riesenych napriklad autobusmi."
To nie je o tom, že ľudia nepribudnú zo dňa na deň. Tá kapacita nestačí už dnes. A bojím sa, že ani v budúcnosti tomu nebude inak. Veľa firiem určite bude stále sídliť aj v bezprostrednom (alebo historickom) centre mesta.
A dopravu na Nivy samozrejme treba riešiť (nikto nevraví, že nie), ale nielen tam. ?
Neviete mi teda poradit niekto,
1) ci sa na ISIC da nahrat predplatne na primestsku dopravu (ci plati u vsetkych SAD dopravcov?)
2) ci ked si tam nahram peniaze dokedy ich musim minut?
3) kde sa da overit kolko tam mam zostatok?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Ja som nepísal o kvalite ich práce, ja som hovoril o ich nič nerobení. Tu sa nejedná o to, že sa idú použiť verejné financie a verejnosť má právo sa vyjadriť k návrhom a komisia, ktorá sa zaoberá prípravou električky do Petržalky je momentálne to najlepšie čo máme a čo v tej komisii vie a chce sedieť. A tu by som nepolemizoval vôbec.
Až do tohto obdobia bola Bratislava neuveriteľne naplánovaná, najmä čo sa cestnej infraštruktúry týka. Vzhľadom na rozvoj automobilovej dopravy sa podľa tohto plánu ide aj pôjde.
Koľajová doprava okrem predlžovania radiál a utopistického metra je pole neorané, takže tam sa otvára značný priestor pre celkovú koncepciu. Na druhú stranu v dnešných tak dynamických podmienkach kedy nič nie je večné je vcelku aj na mieste urobiť spontánne kroky reagujúce na novovzniknuté situácie, najmä keď je ich riešenie nevyhnutné.
Čo mne na tom prekáža, že krok "potom" je dlhý maximálne 10 rokov a v prípade koľajovej dopravy v Bratislave za horizont 2015 nevidí nikto. Žiaľ.
Takže aby som to zhrnul, za tých diletantov, nesprávne rozhodnutia a kvalitu práce mestských pánov by som Ti musel nadávať a tomu sa chcem vyhnúť. Pokiaľ máš takýto zaujatý postoj, nemáš šancu objektívne posúdiť situáciu. A tým škodíš.
Tunelom s vlakom oproti električke znížiš pasívnu bezpečnosť, zhoršíš dostupnosť, napomôžeš vytváraniu asociálnych javov, zvýšiš negatívne vplyvy na zdravie určitých skúpín cestujúcich, znížiš flexibilitu a zvýšiš intervaly vďaka veľkým jednotkám, neumerne zvýšiš náklady na výstavbu a prevádzku. Preukázateľne. Ak nie, nemusíš pokračovať v diskusii.
K tomu meraniu sa tiež nevyjadrujem, lebo by som musel opäť nadávať. Nie je už čas merať. V Petržalke sa meria roky a nič sa nerobí, hlavne, že to stojí čas a peniaze.
Električka nie je z dažďa pod odkvap. Prečo máš popísané v prvom odstavci.