Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #99062:
Na tebou vymenovanom počte obcí s električkou to síce nič nemení, ale pre presnosť je Štrbské Pleso od minulého roku zase súčasťou Štrby
( http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0trbsk%C3%A9_Pleso ).
Takže ozubnica je v podstate taká obecná hromadná doprava. ?
Reakcia na: Ike #99062:
Už sa ti dáko nedarí. Mal by si ísť radšej spať. ?
http://www.sme.sk/c/3590010/Strba-prebera-spravu-Strbskeho-Plesa.html
Reakcia na: Ike #99065:
A dovtedy jazdila s akým pohonom?
Reakcia na: Ike #99065:
Prekvapuje ma, že takúto základnú vec niekto z tu diskutujúcich nevie, ale bratislavské električky sú od počiatku elektrické, teda od 27. augusta 1895.
Reakcia na: Ike #99062:
No ja by som povedal, že jedinou slovenskou obcou, ktorá sa môže pochváliť električkou, je Trenč. Teplá, nakoľko v ani jednej z tých 3 ďalších dedín nejde električka priamo do obce, ale má len stanicu či zastávku kdesi na okraji alebo až za obcou.
Reakcia na: Majo #99063:
BA eliny boli kedy zadratovane? 1902 bola elektrifikovana BA ako mesto, tak niekde medzi 1902 a 1909 nie?

Ono osobne si myslim ze TEZ ma blizsie k vlakom, a TrEZ ma blizsie k elinam, ale ten prechod je taky velmi diskutabilny... co je vlastne co...
Reakcia na: Marcelllooo #98987:
prosím ťa môžeš mi povedať koľko ľudí bude z Petržalky za 24 hodín cestovať v tej tvojej blízkej budúcnosti na Nivy? ? ? ?
Reakcia na: Ike #99058:
AK by si chcel TREŽ považovať silou mocou za železnicu, tak potom by to bola prvá elektrifikovaná železničná trať na Slovensku. Ak však rátame trate ako také, bez ohľadu na to, či sú železničné alebo električkové (a podľa mňa má TREŽ od železnice ďaleko), potom patrí prvenstvo našim električkám.
Reakcia na: Valec #99060:
Štrbske je cast Vysokych Tatier... takze len styri obce sa mozu pochvalit elektrickou (Strba, Velky Slavkov, Nova Lesna a Trencianska Tepla)... tym co najvacsia mestska cast a vobec obec tak skoro mat nebude a este su aj hlasy proti tomu 🙂
Reakcia na: Valec #99060:
do vysokych tatier patri len strbske, smokovce a tat.lomnica
Reakcia na: Majo #99057:
Máš pravu, TEŽ síce spája len 2 mestá. Veľký Slavkov, Nová Lesná, Štrba-Štrbské pleso sú samostatné obce. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99018:
Trolejbus majte, ale až keď sa dobudujú trate na Letisko, do Lamača a inde, kde sa dá nadviazať na súčasnú sieť. Takže do roku 2040 smradobusy. ?
Re #99057 Majo: Slavkov aj Nová Lesná, dokonca tuším aj Stará Lesná sú samostatné obce.
Reakcia na: Majo #99057:
http://rail.sk/skhist/elektr.htm z tohto som vychadzal, neviem do akej miery je to doveryhodne
Reakcia na: S499.1023 #99034:
Moločnoje nie je v Európe? ? Ale Bad Schandau najkratšia určite nie je, u ostatných som si nie istý, ktorá je práve tá "naj". Naumburg je to mesto, kde električky jazdia len raz za čas?

Re #99032 Ike: TREŽ bola uvedená do prevádzky v roku 1909, takže určite nemohla byť prvou elektrifikovanou traťou na Slovensku. Neviem, či pôvodné stožiare by si tam našiel, ak áno, tak len veľmi málo. Fakt je ale ten, že tie, čo tám sú, sú zväčša dosť staré. TEŽ spája len dve mestá - Poprad a Vysoké Tatry, ostatné sú len mestské časti mesta Vysoké Tatry. A najkratšia slovenská električková trať je určite TREŽ (5,427 km).
Reakcia na: 810zssk #99045:
Vzhľadom na okolie mi nepríde ani jeden z tých variantov ako vhodnejší.

Re #99049 enumaelish: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000025219/UPN%20TEXT.zip
K_DOPRAVA.doc, strany 8 - 10.
Reakcia na: intony #99050:
A na tom je, bohužiaľ, vidieť aj to, ako nenávaidíš, električky, pretože by si inak plakal práve za týmto, pre Bratislavu, najvhodnejším a lacnejším riešením. Namiesto toho plačeš, za tým, že komunisti nedokončili metro.
Reakcia na: Marcelllooo #99004:
Ty si sa aj viezol dakedy v iných reláciach? ? ? ?
Reakcia na: Marcelllooo #98934:


1.) Máš pocit, že napríklad tu tvorí električka bariéru? Ja teda nie. A pochybujem, že by to v Bratislave vyzeralo inak:

http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=28816&idt=u&idg=2858&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

A okrem toho Ti už bolo povedané v #96514 že električka je menšou bariérou (povedal by som, že takmer žiadnou) v porovnaní so štvorprúdovou cestou, s ktorou sa v Petržalke tiež počíta

2.) Ja si myslím, že k Chorvátskemu ramenu sa zmestí aj električka. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99004:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Marcelllooo #99007:
Marcelito, myslíš si, že keď mesto vynaloží prostriedky na trať čo i len na Bosákovu, že ju zruší? ? To len "niekto" hovorí a tak isto aj "niekto" hovorí, že to vôbec nie je isté. To by si mal ty, Marcelllitoo, ako rozhľadený a zainteresovaný ? človek vedieť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.