Reakcia na: intony #98943:
Ecute et repete: Moze, ale sa to neplanuje a realne sa s tym ani neuvazuje. Ja sa nezaoberam hypotetickymi moznostami ale len dvomi navrhovanymi variantami. Vsetko ostatne su jalove reci.Barierovost je v tom, ze trat spolu s ochrannymi zariadeniami (betonovy plot) tvoria vizualnu a komunikacnu barieru v uzemi.
Lahke mestske supravy konverguju k povodne zamyslanemu metru. Je to severojuzna trasa (kombinacia navrhovanych liniek A a
.Dopravno-urbanisticke riesenie elektricky je ovela horsie a uzemie degradujuce miesto plytkeho tunela s NS MHD, ktory vytvara predpoklady pre zhodnotenie uzemia.
intony
Električka môže riešiť dané územia zmenou ÚP so zapracovaním nových tratí.
Električka síce nerieši reginálne vzťahy, tak isto nerieši regionálne vzťahy ani metro, ktoré je v ÚP, ale len príživníctvo krčeného systému na koridore TEN-T.
Električka môže byť bezbariérová nákupom nízkopodlažných vozov. Ak by sa stava trať do Petržalky, samozrejme, že by bezbariérová bola, pretože by išlo aj o nové vozy, ktoré by nejazdili iba v tej vašej Petržlenke, ale v celom meste, zatiaľ čo tvoj pseudoNS MHD iba v Petržalke a na Trnavskom mýte.
Nie, nekonverguje. Pôvodne zamýšľanému systému metra konvergujú súčasné radiály električiek.
Prestaň neustále opakovať, že električka je vizuálne nevhodná a hnusná.