Reakcia na: 810zssk #98815:
Ale podla mna nefunguje preto, lebo je málo kvalitnách busov, málo vodičov, vysoká kazovosť spojov. V kombinácii s trolejbusmy /novými/ by to snáď šlo. Ale teraz tu prebehol názor 98809 že potom bude tu vybudovaná normálna elinová sieť. Tak to potom áno. Ale jeden smer Janíkov dvor/centrum nerieši vela. AJ ked nehovorím, že nerieši nič.
Marcelllooo
Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu! Su lacnejsie, su ekologicke. Pri spravnom nastaveni (co nie je technicky ani iny problem) riesia dopravne potreby.
NS MHD - riesi sice jednu trasu, ale velmi podstatnu, z hladiska mesta a aj Petrzalky hadam tu najpodstatnejsiu. Nevylucuju, prave naopak, predpoklada, koexistenciu dalsich dopravnych subsystemov, ktore vyriesia zvysok.
Elektricka - neriesi dopravu do okolia Mlynskych Niv, Prievozskej a Dostojevskeho.
Re #98803 810zssk:
- DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14.
- inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3.
- My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach.
AD ELEKTRICKY: je to drahsie a technicky tazsie zrealizovatelnejsie ako postavit NS MHD nanovo. Plus sucasna siet neriesi Nivy, Prievozsku, Dostojevskeho. Rovnako problematicka je topologia siete ako hviezda. A samozrejme CMO ako uzke hrdlo. To mas taky sumar argumentov, ktore si ziadal.