Ja si nemyslim, ze dpb pristupy na predlzenie L95 zo šafka na hl. stanicu. Ak som dobre pochopil, tak by išla cez Nam.SNP? To by bol precedens. Doprava na SNP-čku sa zmenila a zakázal sa prejazd zhora na Kamenne a zdola na Hurbanovo. To čo platí v noci pri nočnej doprave asi nebude možne zrealizovať cez deň.
Nebolo by potom rozumnejšie poslať L95 /nie každú, ale každú druhú alebo tretiu linku/ zo Šafka naspäť po šturovej potom doprava okolo univerzity cez Vajanského nábrežie, okolo Hotela Danube hore okolo Dómu a cez zastávku zochova a Štefánikovu na hl. Stanicu? Nám SNP zaťažiť autobusovou mhd by neprispelo k skultúrneniu centra mesta. Eliny sú predsa čistejšie a elegantnejšie. Trasu Šafko - Hl. stanicu by som nechal obsluhovať ako expres. Bez ďalšej zastávky. ?
Nebolo by potom rozumnejšie poslať L95 /nie každú, ale každú druhú alebo tretiu linku/ zo Šafka naspäť po šturovej potom doprava okolo univerzity cez Vajanského nábrežie, okolo Hotela Danube hore okolo Dómu a cez zastávku zochova a Štefánikovu na hl. Stanicu? Nám SNP zaťažiť autobusovou mhd by neprispelo k skultúrneniu centra mesta. Eliny sú predsa čistejšie a elegantnejšie. Trasu Šafko - Hl. stanicu by som nechal obsluhovať ako expres. Bez ďalšej zastávky. ?
hoppusmark01
A myslím si, že prepraviť ľudí medzi centrom a Hlavnou stanicou za 5 minút je hospodárnejšie ako voziť ich 15 minút obchádzkou.. Čiže za rovnaký čas sa prepraví viac ľudí..
95 je síce autobus, a 13 električka, ale ak je trasa 95 oveľa lepšia ako trasa L13, tak stojí za to nahradiť ju autobusom a električky využiť na iných trasách.. Okrem toho nemám nič proti, ak sa po vybudovaní trate do Petržalky dobuduje aj trať na Štefánikovej a L95 nahradí električkou až po Hl.st.