Reakcia na: linda69 #97990:
takže poďme pekne poporiadku:
- "mali byt lahke vlakove supravy a nie eleketricka." električkou sa dostaneš na už existujúcu vybudovanú trať v meste VS vlakom môžeš ísť akurát tak popod mesto jedným smerom
- "Je pomala, hlucna, ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit" - pokiaľ nebude križovaná 80timi cestami, kde budú mať všade prednosť autá, tak až taká pomalá nie je. hlučnosť si si vyvrátila sama a životnosť vozňa 30 rokov+predĺženie GO? uvedom si, koľko financií má dpb na kupovanie vozov (je jedno, akých), takže ti určite nebudú kupovať jeden vozeň každý rok, len aby si mala ot najnovšie.
- "je velmi nespolahliva"+more dôvodov. Takže keď vypadne prúd vlaku, nič sa nestane, vlaky sa nikdy nezrazili, a ešte som nikdy nepočul, aby vlak zrazil auto, ktoré išlo cez priecestie ? čo takto sa pozrieť na slávne križovanie vlakov a cesty neďaleko Hypernovy

- "je ta kapacita naozaj potrebna?" no určite nie, veď každý deň jazdia prázdne autobusy smerom cez mosty do mesta a večer úplne prázdne do Pe, však?
- "dopravu v Petrzalke zvladnu nove klbove busy alebo duobusy", dievča zlaté - autobusy sú bezporuchové a tiež nikdy žiadny nehorel? (okrem kampane AntiSolaris pripomínam x požiarov Tam, Karosa, Ikarus...) a originál duobusy, nie ten paškvil, čo jazdí na DD, sú možno lacnejšie ako elina, ale určite podstatne drahšie ako klasický bus, či tbus.
- "dalo by sa prestupit na Trnavskom myte na tie vase eliny a porozvazat sa s nimi" tak potom načo vlak? Veď ti potom v Pe stačia tri linky, nech 1 linka končí pod mostom, druhá pri Apolle a ďalšia nech sa točí za Prístavným mostom - a tam potom môžeš prestupovať do úmoru - Ľudia by ťa zožrali zaživa ?
- "uzemie za Dubravkou, kde sa ma tiez stavat sidlisko" myslím, že tam je naplánovaná výstavba/predĺženie trate z Dúbravky a mimochodom 5ka má cestu Dúbravka-Rača 54 minút a niektorí ňou aj chodia, pretože je to asi lepšie spojenie ako xkrát prestupovať.
- "vlak nebude mat hlavne interval 90 sekund ako elina" samozrejme, to máš pravdu, choď si bárs aj IC vlakom v 90 minútových intervaloch, som zvedavý, akú budeš mať radosť, keď ti zdrhne pred nosom ?
- "by boli jednoducho donuteni cestovat elinami, lebo autobusy, respektive trolejbusy by ich vzdy doviezli len a len k elektrickam" rovnako ako dnes musia cestovať busmi, aby sa dostali k busom, ktoré idú do centra (tzv. nosným linkám s int. +/- 3 min.), taká 99na či 80 tka ti nič nehovorí?
- "v Karlovke, kde ich takto privaza len z Dlhych Dilelov" takže tie 4 zastávky pred prípojkou z DD neberú nikoho, však? Tak potom načo tam asi sú?
- "v sirokej petrzalke...sa lepsie hodi lahky mestky vlak prave pre svoj redsi inerval a potencial byt lepsim NS MHD ako elina..." aký potenciál má? že nie je kompatibilný s mestskou sieťou? že sa nebude vetviť za mostom, pretože bude v tuneli (nie Y, keď ideš maturovať, pozor na Szlovenštinu ?). že bude mať interval 15-20 minút, pričom za ten čas sa dostaneš do mesta aj bicyklom?
- "A k nemu autobusy a trolejbusy (najlepsie duobusy alebo aspon trolejbusy s pomocnym naftovym pohonom)" dôsledky využívania dieslákov na DD vidíš v ich poruchovosti, nakoľko nie sú stvorené na to, aby sa každú chvíľu púšťal diesel, ale iba v mimoriadnych situáciách...
Žeby sa domovník preregistroval? Niečo ako Dunčo (bez urážky) s 10timi nickami... ?
kecho
to akože nastúpim do vozu, pošlem sms, hneď za mnou príde revízor, ale až o dve minúty dostanem potvrdzujúcu správu? či tú sms mám poslať pre istotu ešte 2 minúty pred príchodom busu podľa CP a ten potom vynechá...? ?
Re #97969 Marcelllooo:
teraz si mi dal ďalší dôkaz o odbornoti, keď človek odborne podkutý, ktorý stále píše v 6. páde tunelY ani nevie, že cez Dolnozemskú, okolo Auparku a ani na Zochovej (príklady plotov a ich prekonávania, ktoré som spomínal) VôBEC nie je električková trať. Napr. Kapucínskej čo Obchodnej je a rozdeľuje to Staré mesto? A samozrejme trať Šafko - SNP ho delí už na štvrtiny, však? ?
"aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom... " trochu uvažuj - 1/čo je dlhodobo nákladnejšie - pravidelne udržiavať tunel alebo povrchovú trať
A aby sme si ujazsnili pojmy a dojmy: "tunel"=...PODZEMNÁ stavba, ktorou prechádza cestná komunikácia...
Re #97972 Marcelllooo:
Zástanca teórie "do roku 2020 vydržia obsluhovať Pe aj busy" ide ťahať krížom cez celú Pe troleje, to je akože miestotvornejší prvok?
Načo ťaháš troleje z Ovsišťa cez Dolnozemskú na Antolskú? Po ceste bude 0 zastávok, keďže sa tam nič nenachádza... Prečo potom nie rovno cez Dolnozemskú až do Rusoviec(Čunova?)? A z Vyšehradskej po +/- trati 93ky ísť tbusmi? Po Novom moste? Navyše keď kapacita kĺbového tbusu 25tr (133) je nižšia ako 15m Solarisu (146)... a aj 15tr má iba o päť miest viac ako SU ? A ešte drôty aj po trase Dostihová dráha - Kutlíkova... Keď má niekde premávať tbus, tak by podľa mňa mal obsluhovať obývané územie...
A keď už sa montujeme aj do tbusov, tak úspechom bude na začiatok aspoň tbus Apollo - Ovsište, kde je snáď aj vhodné obratisko, v prípade, že cez Muchovo + okolie pôjde elina, ktorá sa na Šafku NAPOJÍ na existujúcu mestskú sieť... A nie pseudovlak, ktorým sa človek dostane na filiálku a bude musieť vyfárať spod zeme, aby mohol ísť ďalej...