Reakcia na: Martin Fundárek #97645:
No, ešte doplním, že na autobloku je zádrzdná vzdialenosť bez ohľadu na NTR vždy 1000 m a že pokiaľ nedôjde k výstavbe ETCS level II., tak sme na SK odkázaní na medzistaničnú vzdialenosť, keďže ŽSR na ďalšiu výstavbu autobloku rezignovali.
Papyr
Vies aspon radovo, kolko stoji vystavba akehokolvek typu napajania kolajovej drahy (jednoduchy trolej, retazovkovy trolej, privodka/tretia kolajnica atd). a kolko v porovnani s tym stoji radovo vymena kolajnic na tratiach elektricky za iny typ?
Napajanie je sakra lacnejsie - aj s meniarnami a kablovymi rozvodmi - ako to "kolajnice sa daju urobit". Nie si v Kosiciach ani v Budapesti. Profil koleso-kolajnica by si musel bud nechat tak alebo vymenit kompletne a vsade.