Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: merice #97565:
Na Safku obratisko samozrejme nebude a elektricky by nemali byt obojsmerne. Aspon teda vacsina znich ☺
Reakcia na: intony #97574:
Hej. Lenže tu sa ľudia mýlia. Nikdy nebude premávať vlak stredom Petržky. Vlak vyjde spod tunela tam jak je obchodný dom Atrium a napoji sa na existujúcu trasu z prístavného mosta smer stanica Petržalka. A následne po roku 2015 sa napoji elina z Petržky do tohto tunela. Čiže smer Janíkov dvor, tunel, Filiálka. Nikdy nepojde vlak medzi panelakmi. To je omyl. A v tunely by mala byt pridaná tretia kolaj pre eliny. Tak o tom písali.
Reakcia na: merice #97573:
Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Reakcia na: intony #97572:
Prečo nekompatibilný. Však rozchod kolaji ma byť rovnaký ako v meste.
Reakcia na: Marcelllooo #97476:
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.

A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Reakcia na: merice #97481:
Múdro ?
Reakcia na: Marcelllooo #97485:
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Reakcia na: Kami #97524:
No tak z Dúbravky do Stupavy ?
Reakcia na: Solider #97566:
nechápem, čo je dunčo.
Reakcia na: merice #97565:
Dunčo?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.
Reakcia na: Ámos #97560:
Este vyriesit radioaktivitu. Lebo v B.Bystrici zistili ze trolejbusy su radioaktivne tak asi budu aj elektricky 😃
Reakcia na: 810zssk #97561:
Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti?
Reakcia na: Ámos #97559:
Hadam chces este tvrdit take veci, ze na Safku ma byt obratisko? Ved ho neni kam dat a ani sa s nim neuvazuje. To sme uz uplne odtrhnuty od reality?
Ak bude linka X z bodu A do bodu B + linka Y z bodu B do bodu C bude vykonany rovnaky pocet vozokm ako ked bude linka Z z bodu A cez bod B do bodu C.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg/748px-Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg
hehe. by ste neverili ako moze vyzerat neesteticka bariera na sidlisku, ktora ho nespojitelne rozdeluje na dve casti ? ?
Reakcia na: Marcelllooo #97557:
Mas pocit, ze by sa na Safko zmestilo obratisko?
Reakcia na: 810zssk #97551:
Toto je to tvoje riesenie ulohy ide elektricka z bodu A do bodu B?

Ako mozu byt vozokm rovnake, ked trat bude dlhsia alebo kratsia a teda na rovnaky interval bude treba viac alebo menej suprav?
Reakcia na: merice #97544:
Tak to snad nie... To co bude za linku? S dvomi zastavkami=konecnymi? Safko-Bosakova?

Tak to su snad uz len zle vtipy takto neskoro vecer...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.