Som zdesený. Lebo nákup nizkopodlažných elín nepovažujem za predvolebná sľub ale nutnosť. Tie staré T3 pôjdu cez nový "starý" most? Tak to je čudné predsavzatie a drahý špás.
Ano presne tak. Nizkopodlazne vozy su len volebny slub. Nejake snad budu, do Petrzky vsak budu na 99% jazdit aj vysokopodlazaky. Nevidim dovod aby Petrzalka na ne mala privilegium.
To akože budú eliny z mesta premávať do Petržky? Ale keď maju v Petržke premávať nízkopodlažné vozy tak budú potom premávať z Petržky do celého mesta? Koľko ich potom bude musieť mesto kúpiť? Nechápem tomu. A vravím že NS v Blave by mali byť električky s absolútnou preferenciuou. Autobusy tu vždy budú ako dôležitá súčasť mhd. Busy budú hrať aspoň druhé husle v meste. Myslím že vždy. AJ za 50 rokov.
Ak su BUS pruhy buducnostou BA MHD tak si v 18-ke hned kupujem gumokol (aj ked neviem za co). Ano, BUS pruhy budovat TREBA, ale preboha, nie ze tu autobusy budu este 50 rokov NS MHD.
ktore su? Napr. elektricky su prakticky rovnako plne ako v spicke, aspon v Ruzinove. Druha vec je, ze v sedle su ine kriteria pre "plnost". Plny je ten voz, co ma obsadene vsetky miesta na sedenie a ludia este aj stoja.
Re #97522 merice: do Jura a Pezinka urcite nie. Tam uz trat vedie - zeleznicna, dokonca korytorizovana na 160 km/h.
Aký máte názor na prepojenie letiska s nosným systémom? Alebo dá sa tam niečo iného vymyslieť? Ja by som veľmi rád predĺžil eliny z Ružinova cez OC Avion na letisko. Odtiaľ na Zlaté a potom cez Vajnory a budúci CEPIT do Rače s perspektívou do Jura a Pezinka. To sú sny, čo? ?
Ak by tí ľudia boli kompetentný, tak s tým nemám problém. Ale ak ide len o rodinkárstvo tak je to na nič. MHD je pavučina, ktorá nemá začiatok ani koniec. Je to spleť verejného a osobného záujmu.
No tak do toho fakt nevidím. Sory. Nepochybujem o schopnosti a počte riadiacich zamestnancov, ale DPB je závislí od mesta, aké peniažky im pustí na ten či onen rok. A neviem či sa mesto niekedy pusti do prevádzkovania mhd v inom meste. Ale verím, že raz áno. Lebo potiahnúť elinu do Jura alebo Pezinka neni problém. Žiaľ bohu veľa vecí závisí od peňazí. Ale pomaly sa rozbieha BID a to sa budeme ešte čudovať, lebo s tým má len málo ľudí skúsenosť. Napríklad z Viedne resp. Rakúska.
jo brokraticky aparat je unas velmi prebujnely a jeho vykonnost je miziva. Urady si neobjednavaju audity, navrhy riesenia,... Nie je to moderne. Okrem ineho na uradoch to je vsetko sami bratranec, sesternica, teta, neter prastryko a tak vyhodit niekoho je velky problem.
Ked chces moj zdroj informacii, kedze mam dedikovanu informacnu stranku o NS MHD, mozes to ceknut. Su tam aj relevante dokumenty... Pripadne mi napis na ICQ: 334738979
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Re #97522 merice: do Jura a Pezinka urcite nie. Tam uz trat vedie - zeleznicna, dokonca korytorizovana na 160 km/h.