Rýchlodrážna trať električky v Dúbravke, doplnkové autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky električiek Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Podzemná trať "metra" v Dúbravke, súbežné doplnkové električky a autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky NS MHD Podvornice, Dúbravka, Záluhy.
Za tohto variantu sa električková doprava degraduje ešte nižšie ako smrodobusová, pretože zatiaľ čo smer do centra cez KV bude obsluhovaný "metrom" i električkami, druhá vetva cez Patónku len autobusmi.
Otázka navyše:
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?
No, tak ja som nieco dosiahol. Nie vela a nie preto, aby som sa s tym chvalil, ale preto, aby som urobil nieco prospesne ale predsa. A mam teraz aj moznost a moc prispiet aj ohladom NS MHD. A to, ze sa pytam odbornikov a teraz aj tu tiez svedci, ze si to nevymyslam sam z prsta.
Nejde náhodou mesto stavať električku Šafárikovo nám. - Bosákova? A ako ďaleko je Nám. hraničiarov od Bosákovej? Myslíš si, že by ten úsek stál miliardy? Nestál by ani miliardu ?
Vysporiadané pozemky nie je neriešiteľný problém ak sa chce riešiť doprava. Potom by sa nemohli plánovať električky do Vajnor, do Dúbravčíc a Ing. Weigl by asi nepredložil možnosti rozširovania ET do Mlynskej doliny, na Dolné hony a pod. ?
Čo sa týka ÚP, ak si myslel to, že tam taká trasa nie je zakreselná, pripomínam ti, že v ÚP nie je zakreslená ani trasa TEN-T. ?
Nie, odbockou za Filialkou, ktoru ZSR planuje v najblizsich 10 rokjoch postavit, tak ako planuje zdvojkolajnit cestu do Kitsee, urobit krizovatku a zachadzku pri letisku. ?
Ešte raz vravím, že minimálne v Dúbravke a a Ružinove pôjde o dva súbežné systémy, dve súbežné koľajové trate.
Je to to isté, akoby si zrýchlodrážnil električku, zredukoval stanice na tri a linky 20, 22, 34, 83 by robili doplnkový systém ku NDS a zároveň obsluhu MČ.
Prečo by má doplnok robiť súbežný, v určitých ohľadoch takmer rovnocenný systém? Nesúhlasím.
Nech sa teda aspoň tam využije električkový koridor. A obsluha Mlynskej doliny a Slávičieho údolia sa dá ešte aj teraz vyriešiť za omnoho menší obnos financií, ako nová "podzemnica".
Mestskou supravou z Petrzalky na Hlavnu stanicu? Kade preboha? Cez Racu, ty generalny demagog povereny zastupovanim troch demagogov chodiach na vase schodze?
Nebude dovod pre taku intenzitu na hlavnu stanicu, lebo:
1. cast vypravovanych ZSSK vlakov prejde na Filialku (Hl.st a filialka maju byt vyznamom rovnocenne)
2. cast vypravovanych vlakov bude koncit az na Petrzalskej stanici
3. na Hl. stanicu sa dostanes mestskou supravou
Takze dopravna potreba sa rozlozi na tri miesta s dosledkom nizsich prepravnych narokov.
a čo smer Petržalka - Centrum - Hlavná stanica?! Ten smer, ktorý mal byť pôvodone riešený metrom, chceš riešiť smradobusmi a trolejbusmi? Smiešne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk