Stav vozidiel, zastávok. Vzdialenosť zastávok v električkovej doprave, nemala by byť menej ako 400m, u nás veselo aj menej ako 100 dakde. Nosným systémom u nás majú byť električky, ktorých vozový park žije z T3 a najnovších T6A5, ktoré majú vykonané nejaké tie GO. Tie miniprístrešky od JCD sú o ničom, konkrétne na Zochovej v smere z Petržky sú až dva a to je Zochova prestupný uzol, takže nejaký komfort pre cestujúcich keď čakajú za dažďa alebo silného vetra neexistuje. A pochybujem,že komukľovek je fajn stáť v daždi alebo fujavici. Čo sa týka nadväznosti prestupov, tak nemá zmysel sa nad tým rozplývať ako to "sedí" a najmä v sedle... ? ešte k DPB na Slovensku. Videl si niekde v ČR také zaostalé mesto aby zrušilo trolejbusovú dopravu v novom storočí? Alebo aby sa o ňu museli báť tak ako v Košiciach kde sa hovorilo a zastavení premávky trolejbusov? Mimo to, žiadne nové eliny ani trolejbusy nehrozia v KE asi, že? Takisto ako ani tu... Jediné mesto, ktoré môže sa porovnať s MHD v ČR je Prešov. Keby Žilina odstránila ten systém cestovania do a od 5 zastávok tak by mohla tiež. Zvyšok v koši s BA sa môže veselo snažiť.
Sedadlá vymieňame tam, kde sú v najhoršom stave, plán je vymeniť poťahy, vo všetkych vozoch. Nejde to naraz. 1 sada sedadiel + čosi na výmenu, na dlhý Ika je vždy na prečalúnení.
mal som šťastie, bývalo to skoro ráno a asi to bol iba test alebo tam sedel nejaký logicky uvažujúci vodič - ale bola nádhera vidieť tých ľudí na zastávke, keď pozerali, prečo sa neotvárajú dvere ?
Re #95322 810zssk:
som ho zažil dakedy vlani (+/- september?)
Re #95325 810zssk:
navrhujem LBC - tam sa bude červené logo pekne vynímať ?
Re #95333 Solider:
podľa BN sú nezameniteľné ? "Dopravný podnik zaregistroval ochrannou známkou jedno logo ešte v decembri 2007. Išlo o logo, ktoré vyhralo v občianskej ankete. Cieľom tohto procesu bolo podľa dopravcu potvrdiť originalitu a nezameniteľnosť navrhnutého loga a možnosť jeho registrácie na Úrade priemyselného vlastníctva SR."
asi tak ako keď si dali hokejisti Slovana logo podobné Pittsburghu, len namiestu tučniaka tam dali papagája...
Ako niekoľkoročný používateľ MHD v Žiline, ti môžem kľudne všetko z tohto vyvrátiť.
Re #95343 irizar: Vo väčšine slovenských (okrem KE) miest fungujú linky odvšadiaľ všade kvôli ich veľkosti a urbanistickému rozloženiu. Nemožno porovnávať, čo do linkového vedenia, 430tisícovú Bratislavu s 85tisícovou Žilinou.
Vie mi niekto povedat kery ***** ma na svedomi ze ta nalepka ktoru lepia na vozy nema priesvitne pozadie? Este aspon trochu dobre to mohlo vyzerat na tych vozoch, ale totalne to dokaslali #kill#
S výnimkou Bratislavy majú mestské dopravné podniky vozový park viac-menej porovnateľný s ich českými ekvivalentmi (ak opomenieme ešte košické Ikarusy) a ďalšia modernizácia prebieha. Ale stále nechápem, aké podmienky pre prestupný systém si mal na mysli, že môžu fungovať na západe a iba na Slovensku nie.
Urbanistická odlišnosť? No tak neverím moc tomu, že tam stavajú tak bezhlavo a rozpredávajú si pozemky len tak. Keď už aj by dačo také bolo, tak si porovnaj stav vozových parkov DP v ČR a u nás, taktiež zastávkové prístrešky. Česi sú oproti nám popred v mnoho veciach a v MHD to neni inak na 100%.
Vo väčšine slovenských miest fungujú linky odvšadiaľ všade len kvôli blbosti a/alebo pohodlnosti dopravcu a/alebo objednávateľa. Ale inak skutočne nevidím jediný dôvod, prečo by v BA alebo hocikde inde na Slovensku neboli pomienky na prestupný systém. Napríklad hneď vedľa v Čechách máš podobných systémov docela dosť a nezdá sa mi, že by české a slovenské mestá boli až tak urbanisticky odlišné.
A teba aj S499.1023 prosím, prosím, PROSÍM neťahajte sem politiku. Už tu fakt nechýba nič iné než vojna medzi ficovcami a dzurindovcami...
enumaelish: pripustam, ze v mnohych veciach mas pravdu, ale ziadam ta aby si prestal pisat dookola tieto prispevky pretoze sa cyklis a v podstate uz pises to iste dookola, mnohych z nas z toho uz bolia oci ?
aha takze 5 ludom 52 tyzdnov po 5 pracovnych dnoch s pracovnou dobou 8 hodin staci aby sa rocne vymenili potahy na vozoch 416 klbovych vozoch.
No to by slo. Keby dielensky v DPB aj nieco robili a nehrali karty ci nepozerali TV.
Predstav si ze dpb ma vlastne calunictvo aj sa menia ale to nezalezi na vodicovi ale na majstrovi v dielni lebo take srandy sa robia na P2. A pokial nieje voz z 1.DPA tak sa vsetky nevimenia iba tie najviac zaspinene a vymena vsetkych sedaciek v ik435 trva cca 5 hodin 4-5 ludom mam to oskusane us viackrat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Patricia
Sedadlá vymieňame tam, kde sú v najhoršom stave, plán je vymeniť poťahy, vo všetkych vozoch. Nejde to naraz. 1 sada sedadiel + čosi na výmenu, na dlhý Ika je vždy na prečalúnení.