Asi zacnem pri registracii vyzadovat test z gramatiky s 5 otazkami, lebo to, co tu podaktori pisu, sa fakt uz neda citat... Alebo je za tym len pokazena klavesnica? Niektorym nefunguje y a inym i?
A to zase akou informaciou ty disponujes,ked pises ze Comett Tabor chce vyradit IK.417 ??? Toto ja pocujem,resp. citam prvy krat !
Ano,boli problemy,ale uz jazdi dlhodobo bez nejakej zavaznej poruchy,co sa o prvom klbovom Citybuse rozhodne neda povedat.
A po druhe,IK.417 primo ovplyvnuje rozvoj turizmu v Tabore...Ja sam som tam uz suhrnne absolvoval 4-noci ?
...bez Ikarusov sotva!
Este poznamocka k teme potahy na sedadla,ci nie.Som za calunenie,avsak len v prevadzkach,kde sa o to NAOZAJ AJ STARAJU!!! Pre BA by bolo vhodne riesenie plastovy sedak bez latkoveho potahu.(napr. ako nove 24Tr-pre Temesvar,alebo IK.415 v Bukuresti) Aj na moje prekvapenie,je to nielen prakticke,ale aj celkom pohodlne...treba si vyskusat ?
Hlavne by nove vozne mohli mat odomykanie / zamykanie nejakou cipovou kartou, to sa neda kopirovat (resp. da, ale nie lahko a rozhodne to nezvladne bezdak). Po skonceni jazdy by sprievodcovia vlak zamkli a v pripade udrzby v depe by mal kazdy pracovnik ktory tam ma co robit moznost zamknut vozen. Samozrejme, nie je to aplikovatelne na starsie vozne, ale aspon nebude smrdiet Beer a pod.
Čikovský je tak neschopný a blbý hovorca. A železnice tiež. Nevedia vozne zabezpečiť tak, aby sa do nich žiadne živly nedostali. Už niekoľko krát sa mi stalo, že ráno mi pristavili Beerko, kde bolo cítiť bezdomovca, ktorý tam reálne spal!!! A to na Skalke!!! ?
Co mna na tej fabrike fascinuje (?), ze idu neustale dopredu a to sviznym krokom. Osobne si myslim, ze rada NB bude uspesna(lebo bude zrejme lacna) a ak bude rovnako spolahliva ako su nase SOR-ky, tak nielen chudobne mesta ponich mozu siahnut. Myslim si, ze ta fabrika ma buducnost.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami