O "Kladoch" citelisov sa mozes presvedcit napr. na linke 33 v lete v takych tridsatstupnovych horucavach. Rovnako by ta s podobnymi tvrdeniami niekam poslali v Brne, kde neboli nejaku dobu schopni rozumne sprevadzkovat jednu dodavku.
Sor v Cechach drzi hlavne Connex (Veolia). Maju ich hodne a rovnako ako v NR aj tam ich kombinuju s karosami. Na SORky presadlo aj TQM, CSAD Hodonin, dost ich mal aj DP Usteckeho kraje. V tych bohatsich spolocnostiach vsak prechadzaju na crosswaye. Tie najchudobnejsie si zase kupovali ojazdene busy v Nemecka.
Sor v Cechach drzi hlavne Connex (Veolia). Maju ich hodne a rovnako ako v NR aj tam ich kombinuju s karosami. Na SORky presadlo aj TQM, CSAD Hodonin, dost ich mal aj DP Usteckeho kraje. V tych bohatsich spolocnostiach vsak prechadzaju na crosswaye. Tie najchudobnejsie si zase kupovali ojazdene busy v Nemecka.

Bystrican.
?
PS: Tieto ceny su reakciou na mesacny program "maxi jazdy" od DPMBB a.s ktori prevadzkuje trolejbusy a citybusy v BB jedna sa o mestku spolocnost ktora robi dopravu kvalitne v cistych vykurenych spojoch narozdiel od SADZV ktora si u vuc (kde ma svoje spriaznene duse) dala schavlit tzv. x -ove linky urcene na likvidaciu tejto spolocnosti kedze kopiruju trasy a casy trolejbusov.