Aj ja sa chcem podakovat za vcerajsiu akciu. V prvom rade vsetkym dvom organizatorom za to, ze to zorganizovali aj sami, bez pomoci a podpory zamestnacnov DPB, ktori... (nechajme to tak). Chcem podakovat za to, ze som mal moznost uzivat si pekny den s 280-kou po dlhom case (az na tu chvilu, co som to pozical BMkovi). Chcem podakovat vsetkym ludom, ktori prisli a tym ukazali, ze vedia, co je to poriadny autobus. Nechcem podakovat ludom, ktori pokradli tabule a pohladnice bez dovolenia. Chcem podakovat ludom, ktorym sa pacili "preteky" na Prazskej (preteky by vyzerali este trochu inak ? ). A aj by som pisal viac, ale naham to tak.
Ikarusy 280 nám slúžili a istotne to pochopili, že teraz je už ich koniec ?
len taka vzduchotechnika stojj par desiatok melonov, dalsie zhltne protipoziarna vybava, dispecing, zabezpecenie, nater atd. Urcite, by sa musel, nejak specialne upravit, lebo nesplnuje sucastne normy. ( napr. vid Stary most).Spocitane to bude urcite viac ako mld. ked nie dve.
Ike
jednak by si musel vybudovat iny/novy terminal na Zochovej, jednak by si musel vybudovat svetelnu krizovatku (aj vyasfaltovat) ****tamovi... potom by bola zastavka Chatam sofer jednosmerna...
...
navyse je to blbost v tom ze kym by sa klbovy bus dostal k tunelu, tak zatial je v sucasnosti uz kdesi na nabrezi... cize casovo by si neusetril nic... vozokm mozno daco, ale ked zobereme ze plny klbak by sa mal stverat do kopca do tunela... tak urcite je to vacsia spotreba ako ked sa spusti dolu kopcom z noveho mosta...
...
potom tie ulice k tunelu su dost uzke, staci zle zaparkovane auto a vsetko to zlyha..
myslim ze sucasne vedenie liniek 31 a 39 je super.
mimochodom, kedy si na chat. soferovi videl zapchy (mimo mimoriadnej situacie?)