Reakcia na: Hrdy_DlhoDielcan #93126:
Trasa je až druhoradá, prvoradá je trakcia - segregovaná tramvaj. To by som bol ochotný aj prestupovať, len to treba mať prestupné terminály. Ak mám stáť v zápche, tak radšej v aute ako autobuse. MHD bude pre mňa zaujímavá vtedy, keď bude rýchlejšia pri zachovaní istej úrovne komfortu (v BA pomeroch pri ZAVEDENÍ istej úrovne komfortu), t.j. vek a stav, čistota vozidiel, správanie personálu DPB, etc. Ono ľudí z MHDčky vyženieš veľmi ľahko a iba s veľkými problémami ich budeš lákať späť. Na západe to vedia a stojí ich to značné peniaze.
Plni sa mi vtedy moj sen rychlodopravy
Tunel je dlhy 793 metrov, ten rekord je 45 sekund, to sa da celkom lahko vyratat rychlost
marian555
Re #93143 Hrdy_DlhoDielcan: Pokial viem cez tunel je znizena rychlost kvoli zlemu stavu trate a samotneho tunela. Zatekatam, panely a okolie kolaji je zdevastovane a miestami rozpada sa. Kolaje boli aj niekolko krat rezane a provizorne zvarane.
Jednoducho sa caka na generalku tunela, ktora sa odklada a odklada ?
Co sa tyka rychlostnych rekordov, su lepsie miesta kde sa uplatnuju rychliky ? ps nemozte niekto spomenut aka to bola najvyssia rychlost na eline v BA?
Re #93144 Hrdy_DlhoDielcan: Nakolko som takisto Dlhodielencan ti odpoviem aj na toto.
1. Myslim, ze N33 nema zlu trasu. Mozno sa zda zbytocne dlha, ale obsluzi vacsiu oblast. Ak je clovek na Zochovej potrebuje sa dostat na DD, vyuzije N34 na Molecku a prestup na N33, nemusi sa bat ze by nestihal, nakolko N33 robi velky okruh, prichadza myslim 5-7 minut neskor na Molecku.
2. N34 chodi preto cez Zochovu, lebo ma uz tak dlhu trasu. Bus musi stihnut do Dubravky a naspat za tu hodinu.
N33 naoplatku mala kratsiu a tak sa vyuzila jej casova rezerva na predlzenie linky. Podobne bolo riesenych viacero liniek.
Napriklad aj N29 nechodi uz po nabrezi ale cez Kramare. Ak potrebujes zo Zochovej na Devin, stihas N34 na Botanicku a tam pockas tiez myslim 5 minut na N29 ?
No a teraz sup do postele ? ?