Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: odpetrika #93068:

Ono sú naozaj najnovšie. Pri súprave 7717+7718 sa jedná o NOVOSTAVBU kompletných električiek, pričom sa použila NOVÁ skriňa vozidla, nová výzbroj a pod. S pôvodnými vozmi majú spoločné akurát tak papiere. Samozrejme, fakt že si DPB stavia električky ktorých koncepcia je z roku 1950 to nijako neospravedlňuje. Keby aspoň nakúpili "vaňové" skrine tak by som to bral, ale postaviť v roku 2007 VYSOKOPODLAŽNÉ vozidlo s tým, že nám bude jazdiť do roku 2050 je hanba. Klasické reko na T3P beriem, ak sa použije nová skrina. Ak sa však kupuje skriňa nová, tak nech je to láskavo vaňa a nech sa osadí podvozkami s dvojitým vypružením. Oboje existuje a je k dispozícii.
KTO VIDEL DNES ZRAZKU ELEKTRICIEK NAZIVO ?? ?
celkom ma pobavila hlaska "Električky #7717+7718 sú najnovšími, ktoré DPB vlastní". no, ak su take nove ako vcerajsi bus c. 95, ktorym som sa viezol domov a ktory mal priblizne 5cm dieru po celej dlzke dveri z vnutornej strany (nie zo strany kde sa dvere po zavreti spoja), tak dakujem pekne...bezpecnost ako ma byt...apropo, toto som uz zazil minuly rok ked som sa viezol v karose pri dverach, ktore sa pri prudkej lavotocivej zakrute na safarikovom namesti zacali otvarat.este stastie, ze som ako slusny cestujuci nebol v tej tlacenici o ne oprety...asi by som pekne zahucal...nuz, len tolko ku kvalite MHD v Bratislave:)
Reakcia na: Ámos #93066:
no dobre, tak tie 3 a-busy by boli normálne ZV.. Čiže by sa používali každý deň.. čiže presne ako si napísal: "..keby DPB mal dostatočnú rezervu v busoch a vodičoch"
Reakcia na: hoppusmark01 #93064:
takze by si minul cca 30 mil za busy ktore by si pouzil sem tam. Ziadny rpoblem s ND by nebol, keby DPB mal dostatocnu rezervu v busoch a vodicoch.
Kolajove splietky su urcite ovela lepsi napad.
Reakcia na: hoppusmark01 #93064:
Akurát, že 3 kĺbové autobusy ti ako náhrada električiek v úseku Tunel - Dúbravka stačiť nebudú. Naviac, zbytočne tam teraz stojí x vozov aj vodičmi ktorí sú platení ale jazdiť nemôžu ani keby chceli. Koľajové splietky sa dajú využiť napr. aj pri oprave koľají a náhradnú dopravu budeš môcť zaviesť len v určitom krátkom úseku (viď letná X11).
Reakcia na: Valec #93063:
ja si myslím, že by bolo oveľa jednoduchšie kúpiť/požičať si cca 3 kĺbové autobusy, ktoré by boli určené len ako ND za električky, a vypracovať plán, ako postupovať pri výpadku električiek v meste..
V súvislosti s DN v Karlovke a opäť raz nedostatočnou náhradnou dopravou sa pýtam, či by nebolo vhodné zriadiť na jednotlivých radiálach koľajové splietky, aby sa dalo v určitom úseku prechádzať aspoň po jednej koľaji.

Je mi jasné, že by nemohli byť "na každom rohu", ale v úseku Tunel - Karlova Ves by také 3 mohli byť. Aj keď by pri intervale na radiále tadiaľ všetky linky premávať nemohli, ale aspoň 2 (a k tomu NAD) by stačili.

Čo vy na to?
Reakcia na: Ámos #93061:
Odpoved na presovskom fore...
http://www.vecernik.po.sk/obsah/obrazky/2008_08_01_03v.pdf
aj Bratislava by asi mala rozmyslat nad zvyhodnenim ludi platiacich dane Bratislave. Mozno sa potom studaci budu prihlasovat na trvaly u svojich znamich aby usetrili a mesto Bratislava tak dostane za jedneho o cca 13.000 viac do rozpoctu.
Ad: ceny lístkov

Pred nejakými dvoma rokmi som za jednosmerný lístok z Petržalky do Parndorfu (ja+bike ❤ ) zaplatila 150 Sk-platené v pokladni. Bolo to nádherných 24 minút v súprave OBB 8033 Wiesel, kde bolo čisto, žiadne writy, tichučké, nízkopodlažné, z podlahy by sa dalo jesť po celých 24 minút, aj bajk bola SAMOZREJMOSŤ. ❤

Ad: Kitsee

Preboha ? toľko eur dať teraz za 3 minúty jazdy? ? Teraz po otvorení Schengenu je to od Kopčianskej do stredu Kitsee 20-25 minút pešo, na biku to činí slabých 10. ❤

?
Šotoužívatelia programu Googleearth, pozrite sa, čo som našiel, keď som hľadal pod kľúčovým slovom "strassenbahn" ?
gooearth.de/kmz-file/Strassenbahn.kmz - klik a na mieste som našiel KT4- ak sa nemýlim, dvojosáky, nejaký S-bahn a dokonca aj doubledecker ?
Vie mi niekto z Vás zohnať Služobné CP MHD Blava.Nemusia byť najnovšie.Som zberateľ.Ďakujem sad
Reakcia na: 810zssk #93041:
No len na Trnavské mýto. Proste som bol prekvapený z toho, že ma to nezaviezlo až na riadnu zastávku 31-ky. ? OK, už to tu neriešme, toto fakt nebola dôležitá téma...
Reakcia na: bwd #93055:
Ceny v cenníku MPS sú za spiatočný lístok. Minulý (a možno už aj predminulý) rok som si kupoval spiatočný lístok do Neusiedl am See (platí tam ten do Parndorf Ort) a platil som zaň cca 120 Sk (možno ho mám ešte niekde odložený), čo by aj teraz zodpovedalo tej cene 3,6 €. Z toho vyplýva, že aj lístok Petržalka - Kittsee za 2,8 € je spiatočný. Koniec koncov, svedčí o tom aj veta zo stránky, ktorú ti už písal Kami ale asi si ju prehliadol:
"Medzi Slovenskou republikou a Rakúskom je zavedený malý pohraničný styk, kde platia špeciálne ceny pri zakúpení spiatočných cestovných lístkov v 2. vozňovej triede do staníc v blízkosti hraníc. Cestovný lístok je platný 1 deň."

A ako tak rozmýšľam, tak odvtedy čo je zavedená doprava z Petržalky do Rakúska, sa udávali ceny spiatočných lístkov.
Reakcia na: Kami #93054:
Motáš piate cez deviate. Cena 9,20 € (na http://tinyurl.com/2yc5d2 vľavo je teraz ešte stále stará cena do Viedne - 8,20 €) je cena za zvýhodnený spiatočný lístok do Viedne. Do Kittsee platí iný cenník - "Malý pohraničný styk". Tam spiatočné lístky nejestvujú, ale týždenné a mesačné áno.
Reakcia na: bwd #93053:
toto mi nie je jasne. Preco by pisali o spiatocnom listku a zaroven pisali len polovicnu cenu? Cena 9,20 € je cena len na 1 cestu? Podla mna za skutocne spiatocny listok zaplatis len 2,80 €, akurat v Kittsee (a inych staniciach v zone) uz zrejme nemozes vyuzit autobusovu dopravu.
Za tychto podmienok si neviem predstavit konkurenciu predlzenou linkou MHD, ak by tato nebola zaintegrovana a neboli tam platne aj napr. mesacne listky. Zaklad su predsa pravidelni cestujuci, nie nahodny.
Reakcia na: Kami #93051:
Nie je to ani teraz aktualizované.

Re #93052 Valec: Len poukazujem na nepomer medzi cenou u ÖBB a u ŽSSK. Spiatočné lístky sa na "malý pohraničný styk" predávajú len v plnej hodnote, teda Petržalka - Kittsee a spät vyjde spiatočný lístok na 5,60 € oproti 4,- € u ÖBB Kittsee - Petržalka aj s celodenným lístkom na bratislavskú MHD, alebo dva lístky tam a späť za 3,40 €. Ďalší komentár je myslím zbytočný.
Reakcia na: Kami #93051:
Ale on nechce týždenný. Potom by tu nemohol hubovať, ako je to u ZSSK nevýhodné.
Reakcia na: bwd #93049:
uz je to aktualizovane. Ale skus si precitat text pred odkazom na cennik:
"Medzi Slovenskou republikou a Rakúskom je zavedený malý pohraničný styk, kde platia špeciálne ceny pri zakúpení spiatočných cestovných lístkov v 2. vozňovej triede do staníc v blízkosti hraníc. Cestovný lístok je platný 1 deň."
Ved tyzdenny listok stoji len 6,4 €.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.