VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7717/II

Evidenčné číslo:7717II
Typ: T3P/VarCB3
Výrobca: Dopravný podnik Bratislava (kompletizácia); Krnovské opravny a strojírny a ČKD Pragoimex (skriňa); Cegelec Praha (el. výzbroj)
Výrobné číslo: 072/2006
Rok výroby: 2007
Sprevádzkovanie: 9.7.2007
Depo: Jurajov dvor (do 16.9.2022)
Krasňany (16.9.2022 - 5.11.2023)
Jurajov dvor (6.11.2023 - )
Súprava s vozidlom: 7717/II+7718/II
Reklamy: Podravka (12/2015 - 2020)
Nehody: Silný čelný náraz súpravy T3P #7717+7718 do súpravy T6A5 #7915+7916 v zastávke Jurigovo námestie (9.1.2008).
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie jedného veľkého stierača namiesto pôvodných dvoch menších (2010)

Montáž kamerového systému (2021)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px)
Posledné záznamy o vypravení:
19.3.2024 4/27
18.3.2024 4/29
15.3.2024 4/12
11.3.2024 4/6
7.3.2024 4/2
6.3.2024 4/20
1.3.2024 4/29
29.2.2024 7/10
28.2.2024 7/3
23.2.2024 9/12
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Polocan_8998 #11:
Je to pomsta za komentáre kindermafie, ktoré chcú aby novostavby boli vyradené spolu so starými električkami 😈
Ako je možné že je táto súprava tak problémová (napríklad dnes sa vykoľajila)
Reakcia na: Mhr1 #4:
Min. odstaviť a ak sa nájdu ľudia tak aj opraviť.
Reakcia na: Andrej #6:
Optimalizácia počtu robotníckych profesií v rámci šetrenia.
Reakcia na: Mhr1 #4:
A prečo sa nedá vymeniť 7717 za inú T3P, ktorá je na Trnávke? Tých riešení by bolo viac 😛 Keď mala tento istý problém 7835, tak to trvalo niekoľko mesiacov, kým sa podarilo RDST sprevádzkovať.
Reakcia na: Andrej #6:
Manuálne šikovní sa radšej zamestnanjú u súkromníka, ktorý lepšie platí, má lepšie pracovné prostredie, lepšie náradie (DPB súťaží aj také blbosti ako vrtáky, kde samozrejme vyhraje ten najlacnejší, ktorý sa hneď otupí, prípadne "vyrovná"). Nayvše na preinštalovanie "blbej rádiostanice" musíš vedieť trošku viac ako na preinštalovanie sedadla alebo záchytnej tyče.
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
Takéto odôvodnenie počujeme dosť často v poslednej dobe. Čo sa stalo v poslednom období, že nájsť ľudí ktorí dokážu preinštalovať blbú radiostanicu je problém? To rovno môžu zabaliť celú MHD.
Reakcia na: Mhr1 #4:
Na to potrebuješ ľudí, ktorí to vedia.
Reakcia na: Kubo123 #2:
Prečo odstaviť? Prečo nie opraviť? Oprava = riešenie problému, odstavenie = odsúvanie riešenia. A teraz sa opýtam možno naivne. Odstavujú sa K2S. To sa z nich nedá rádiostanica presunúť do 7717?
Reakcia na: Kubo123 #2:
Aspoň nejaký dôkaz, že preferencia má zmysel. Len musí fungovať - križovatky, riadenie, vozidlá, komunikácia.
Mal som tú česť dnes cestovať touto súpravou. Bral som na vedomie, že kvôli pokazenej preferencii bude mať mierne meškanie. Úsek Pri kríži - Most SNP zvládla za "krásnych" 30 minút, čiže s 8 minútovým meškaním. V praxi to vyzeralo ako konvoj električiek, keď na čele išla #7717 + #7718, ďalej ju dobehla 29T na L4, ďalšia 29T na L9 a ešte súprava T6 na L4.

To bolo na Riviére a mimochodom v opačnom smere bola odstavená na 3.kolaji pokazená súprava #7929 + #7930, čiže ten celý ten zraz električiek na jednom mieste vyzeral na nejakú nehodu, resp. na nejakú mimoriadnosť.

Môj názor je ten, že by sa táto súprava mala okamžite odstaviť, pretože nezdrzuje iba seba, ale aj ďalšie električky, keďže svojím meškaním vytvorí krásnu kolónu vo vyťaženej rannej špičke.

Suprava 7717+7718 odstavena od 13 novembra 2020 do 13 juna 2021 kvoli obmedzenej premavky pocas koronakrizy a naslednej prehliadke.