Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #92486:
"Do Kittsee aj do Rajky chodia vlaky... ...tak načo zavádzať ďalšie?"

To je síce pravda, že do Kittsee jazdia vlaky, ale železničná stanica je pomaly tak ďaleko od hlavného námestia v Kittsee, ako by bola prípadná trasa predĺženej L80. Nehovoriac už o premrštenej cene cestovného lístka.
Reakcia na: eripmav #92493:
obyvatel Stupavy moze sadnut na SADisticku linku na jednom konci a vystupit na druhom (a Stupava nie je ziadna mala obec, celu ju prejst moze trvat aj hodinku...) - to nie je vnutromestska hromadna doprava??? ako k tomu pridu obyvatelia Stupavy ze im take nieco dotuje VUC a Bratislave nikto, len ich podielove dane, alebo napriklad jedna z najvyssich dani z nehnutelnosti - dan z nehnutelnosti je totiz prave to co aspon zcasti kompenzuje tuto nepravost v dotovani hromadnej dopravy a udrzby ciest...
Reakcia na: Emo #92468:
nie je to to iste??? L37 nie je to iste, ako linka Stupava - Bratislava asi preto, ze Stupava nie je mestska cast Bratislavy, to mas pravdu... presne tak, jediny rozdiel je ze co je a co nie je na uzemi mesta - teda cisto ADMINISTRATIVNY, BYROKRATICKY rozdiel... dalsi rozdiel je v tom ze jedno konci pod novym mostom a druhe na ASMN... to je naozaj uzasny rozdiel... no L37 ma trochu viac zastavok a inu tarifu - proste vsetko zasadne, systemove rozdiely ? mna len zaraza, ze ako je mozne, ze ludia zo Zahorskej Bystrice mozu pouzit aj SAD na linke Stupava - Bratislava, ako si toto vysvetlujes? a ako na to pridu napriklad obyvatelia Petrzalky, ze taku moznost nemaju... alebo Devina, alebo Cunova...
Reakcia na: Emo #92468:

Eripmav ma pravdu... JE to to iste... rozdiel je len v charaktere a raze liniek... (tie primestske su logicky expresnejsie)

Re #92491 Papyr:
Akoze nema? Bratislavsky kraj nie je Bratislavsky?
Ci chcel by si mat kraj ktory by bol totozny z hranicami BA? to je co za kravinu? Pozri si najprv statistiky o dochadzke a zistis ze obce okresov SC,MA a PK maju takmer 100% dochadzku do BA...
Naco by nam bol taky mini kraj?
Reakcia na: Emo #92468:
Na und? Primestsku dopravu nemozeme preskocit, ak sa bavime o dopravnej obsluznosti nejakeho uzemia. Skoda, ze mesto Bratislava nema svoj kraj a svoju ID tak, ako ma Praha, to by nikomu z vas neprislo cudne, ze linka de facto MHD prekracuje hranice kraja.
Reakcia na: Peon #92471:
Nie z Rakusko-Uhorska, lez z Velkonemeckej rise 😃
Reakcia na: Valec #92486:
Ktovie, ci by tam uz davno niekto nejazdil. Neviem, ako to je s udelovanim licencii. Ak by jazdila linka do Rajky, licenciu im udeli kto? Bratislavsky kraj a zupa Gyor-Moson-Sopron? Ak by jazdila do Kittsee, tak Bratislavsky kraj a spolkova krajina Burgenland? Nie je prave toto dovodom, ze tam este nic nejazdi?

Co keby sa urobila dohoda, ze napr. do 5 km za hranicu mozu ist aj linky licencovane iba v susednom state (tj. spoje BID by mohli zachadzat 5 km do AT a HU, spoje VOR a Volanu zase 5 km do vnutrozemia SK) bez zmeny tarify?
Re PLÁN DOPRAVNEJ OBSLUHY BSK:
- škoda že nepočítajú s premávaním vlakov do Záhorskej vsi aj cez víkendy, bolo by to až tak nevýhodné?
- ak má byť 120žsr do Pezinka nahradiť autobusové linky, bolo by dobré aby sa IHNEĎ začala riešiť dostupnosť ŽST Vinohrady MHD. Vybudovať normálny prestupný terminál pre L98, 96, 50 x električka. Pri súčasnom vedení mesta to však vidím ako nereálne.
- obávam sa tiež, že interval 15/30/15/30 na trati do Pezinka nebude možné spraviť, lebo hlavnástanica a satonedá, atď. ... ? Celé sa mi to zdá až moc dobré na to, aby to prešlo do reality bez nejakých downgadov. ?
Reakcia na: Ike #92473:
Čítačka ho nemohla prečítať, pretože ho nemám aktivovaný a napriek tomu, že v tarifných podmienkach napísané, že smerodajná je platnosť vyznačená na kartne, vodič do mňa hučal, že mi to nemože platiť na železnici, ani v škole, ani nikde.

Zľavu som si potom nakoniec vydobil a na konečnej som pred ním zavolal na info SL.

Prepáč, možno iba strávam blbých vodičov, ale zatiaľ som bol so SL spokojný, čo sa týka prístupu vodiča a cestovnej rýchlosti, keď som cestoval na Pezinskú Babu.
Reakcia na: 810zssk #92484:
Do Kittsee aj do Rajky chodia vlaky (aj keď do Rajky už tuším len 2), tak načo zavádzať ďalšie? Pre tých pár ľudí by sa to ani neoplatilo. Myslíš, že keby to bolo také lukratívne, tak by tam už dávno niekto nejazdil?

To je presne tak ako s linkou do Hainburgu - nie silný dopyt po spojení, ale politické rozhodnutie. Akurát že na potešenie pár "spriaznených ľudí" budeme prispievať všetci.
Reakcia na: enumaelish #92480:

Časté štartovanie zapríčiňuje poruchovosť. Ak vídavaš 25 Tr na linkých 207, 212 a pod, tak buď ide o napäťovú výluku, pri ktorej sa využije pomocný pohom, alebo sa pomocný pohon pokazil a vozidlo jazdí ako trolejbus na "bežných" trolejbusových linkách.
Reakcia na: jaro #92482:
Linky do Kittsee a Rajky rozhodne nie su zly napad..
Reakcia na: hoppusmark01 #92470:
Linka do Kittsee je omnoho lepsi napad ako do Hainburgu. Zial, v Kittsee asi nemaju pani Zahradnik ani Cilek ziadnych znamych..
Reakcia na: eripmav #92466:

My tam máme tiež pozemok, na tej ulici čo je Policajná stanica.
Asi by sme mali založiť nejaký spolok alebo niečo také, aby sa začalo robiť niečo s tou cestou a dopravou a s nezmyselnými dopravnými značkami, čo tam teraz najnovšie dali rakušáci.

A pokiaľ ide o jazdenie MHD na hranice, myslím si, že MHD by mohla chodiť v Kittsee aspoň na koniec dediny a v Rajke tak isto.
Ide o to aby sa postupne prepojili dopravné systémy susedných štátov, aby sa to pohraničie postupne zrástlo.
Aby sa do Rajky nechodilo cez Gyor a do Kittsee cez Hainburg.
Reakcia na: Peon #92471:

Boli sme sa tam pred Vianocami previesť a je tam celkom slušné asfaltka, ktorá ide do Rajky. Než sa otvorili hranice, tak tam boli cez cestu pohodené dva cestné panely aby sa nedali tade prejsť, tie su však už preč a cesta sa dá používať.
Čo jazdí cez víkendy na 33? Keď vídavam 25Tr na linkách ako 207 a i.? Prečo premávajú napríklad na linke 32, keď štartovanie pomocného naftového agregátu zapríčiňuje kazivosť vozu? (Aspoň teda také som počul o tom kazení.)
Reakcia na: eripmav #92456:
S osobou jemu blizkej uz na slovensku nepochodis. Ak odmietnes zaplatit ty a nie si majitelom vozidla pokuta prechadza na majitela vozidla a ten si to uz bude riesit stym komu vozidlo pozical.
Nechce sa mi polemizovat o papuciach. Su unas zauzivane a hotovo.

Re #92457 eripmav: Nesplietaj. Nehovorim o MHD ale o doprave za hranice statu. Mesto prevdzakuje MHD a primestsku autobusovu BSK. Ak existuje dopyt na trase BA - Hainburg v sucasnom stave by to mal riesit BID s VOR.

Re #92462 eripmav: Ano odclenenie obci Cunovo, Rusovce, Jarovce, Vajnory, Lamac, Devin od Bratislavy by pre mesto boli po financnej stranke ziskom. Samozrejme ze by dostala celkovo menej ale naklady/vynosy by celkovo vysli lepsie.
Reakcia na: Peon #92471:

2. Do 21. 12. prechodu hraníc mimo povolených miest zabraňovali najmä hliadky na rakúskej strane. Počas pravidelného turistického pochodu vedúceho medzi dedinami Pama a Deutsch Jahrndorf po ceste vedúcej takmer po hraničnej čiare (z rakúskej strany) sa mi stávalo, že ma na krátkom úseku kontrolovali hliadky aj 4 krát. Ale napríklad strýkovi sa stalo (v 90. rokoch, že raz išiel na výlet po Kopčianskej a prešiel až do Kittsee, tam sa otočil a vrátil sa späť, bez toho aby ho niekto kontroloval.
Za bývalého režimu bolo hraničné pásmo, do ktorého si sa jednoducho nedostal (napríklad aj nábrežie pri sútoku Moravy a Dunaja). V Petržalke (do otvorenia Mosta Lafranconi) viedla hranica dnes už neexistujúcim Pečnianskym ramenom, poza zastavanú plochu okolo Matadorky a tesne poza železnicu.

3. Vzdialenosť Kopčany (zastávka MHD) - prvé obytné domy v Kittsee je 2,4 km. Čiže takých 24 minút chôdze. Do Kittsee sa naozaj nedostaneš žiadnou priamou autobusovou linkou z Bratislavy. Chodí tam ale priamy vlak.

4. Čunovo - Rajka je cca o 200 metrov viac ako Kopčany - Kittsee. Táto cesta sa (pokiaľ sa dobre pamätám) používala ako dodatočný hraničný prechod v čase letných invázií turistov z NDR cestujúcich na Balkán a k Jadranu.

Ad PS: Po železničnom moste sa dá zväčša prejsť aj inak ako po koľajniciach, ale asi to nebude úplne legálne 🙂 Iným spôsobom, ako prejsť Moravu, je použiť čln 🙂
Reakcia na: bwd #92474:

Mne tá značka pripomína skôr rýchlostné obmedzenie na 15 km/h. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.