Tak to mas pravdu. Dobre to vidiet na vlakoch, ktore premavaju Bratislava - Vieden.
ZSSK ponuka zaspinene vlaky, spinave okna, calunenie sedaciek... Rakuske zeleznice pekne, ciste vlaky, hlasenie stanic.
Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Presne, to som si tiež všimol! Takto sa totálne zablokuje pravý jazdný pruh..
Aj toto je len jeden z následkov neriešenia problému parkovania zo strany mesta.. Tento problém sa stále odsúva.. Je treba jasne definovať, kde sa smie parkovať, na ako dlho, za akú cenu. Treba zakázať parkovanie na chodníkoch..Je potrebné spraviť v celom centre mesta maximálnu dobu parkovania 30min-1h, parkovanie na ulici by malo byť oveľa drahšie, ako v podzemných garážach atď..
A prevádzky, ktoré sú situované pri križovatkách, a potrebujú zásobovanie nákladným vozidlom(SAV), by jednoducho nemali nárok na zabratie jazdného pruhu, ani na žiadne iné parkovanie zásobovacieho vozidla.. Jednoducho keď je tam raz križovatka, nech sa presťahujú niekam inam...
To je ale len zlomok z toho, čo by mal obsahovať komplexný plán parkovania v celom meste.. A k tomu sa toto vedenie mesta podľa mňa nikdy neodhodlá ?
Nemám rád takéto "sa znižuje vôľa", keď niečo tvrdíš, podlož to dôkazmi, argumentami. U niektorých sa vôľa znižuje, niektorí naopak chápu, že pri rastúcom podiele IAD na prepravných vzťahoch je treba posilňovať opatrenia na preferenciu MHD.
mesto by sa malo riadiť pravidlom, že všade, kde nie je segregovaná koľajová doprava(električka), a vyťaženosť liniek je vysoká, MUSÍ byť vyhradený pruh pre MHD..
Len vtedy sa môžme baviť o fungujúcej MHD.
Lebo akonáhle stoja nosné linky MHD v zápchach, už to fungujúca MHD nie je..
Ale tak to určite, že sa nedá len tak zakázať vjazd do centra... nemyslím si, že v tej diskusii išlo len o zákaz vjazdu, ale tak nebudem sa teraz k tomu vracať.
čo znamená "samoúčelné zhoršovanie podmienok pre IAD?" ? okrem toho nikto tu nehovorí o zákaze vjazdu áut do centra, hovorí sa tu o zriadení jedného BUSpruhu.. ?
A ja nehovorim ze nevznika potreba, ja hovorim o tom ze sa znizuje vola.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
http://www.ta3.com/sk/reportaze/69942_tragicka-nehoda-si-vyziadala-dva-zivoty