Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #92408:
Ja som za AVSAK len ked bude poskytnuta kvalitna alternativa. Ta v sucasnosti nie je. A co sa tyka odtahovania - cim dalej a cim viac od ruky, tym lepsie.
Reakcia na: 810zssk #92405:
O kom hovoríš? Vieš vôbec, kto každý vstupuje napr. do rozhodnutia o zriadení BUS pruhu? Nie sú to len vedúci politickí predstavitelia mesta.

Ja sa už ďalej nevyjadrujem. Hlavné, že ty vieš všetko najlepšie a na všetko máš "fundovaný" názor. ?
Reakcia na: AAA #92407:
To sa uvidí, zatiaľ nič nebolo predložené.
Reakcia na: rame #92411:
ZSSK tam uz neponuka nic od noveho GVD. ? (okrem troch parov IC cez Petrzalku a jedneho vikendoveho EZ, aby ma niekto nechytal za slovicko).
Reakcia na: fobust #92410:
Tak to mas pravdu. Dobre to vidiet na vlakoch, ktore premavaju Bratislava - Vieden.
ZSSK ponuka zaspinene vlaky, spinave okna, calunenie sedaciek... Rakuske zeleznice pekne, ciste vlaky, hlasenie stanic.
Reakcia na: rame #92409:

Hlavne kultúru cestovania. Viaceré štúdie potvrdzujú fakt že cestujúci identifikuje dorpavcu najmä cez jeho vozidlá. A čo má DPB?
Reakcia na: fobust #92408:
hej ale to by tu muselo byt spolah na MHD a urcite by bolo potrebne zvysit kapacity...
Reakcia na: 810zssk #92393:

Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Reakcia na: ivanbuto #92401:
Tú vôľu na zriadenie pruhu má aj niekto kto o tom môže rozhodnúť?
Reakcia na: ivanbuto #92401:
Problem je ze ti co to chapu momentalne nie su na veducich poziciach.
Reakcia na: hoppusmark01 #92402:
Ja dúfam, že vrámci Starého mesta sa toto volebné obdobie niečo predsa podarí.. ale to je už OT, takže viac info by mail, ak máš záujem. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #92398:
Mne sa Tvoj návrh na Štefánikovu veľmi zapáčil, a mienim to aj nejako oficiálne spísať a predložiť. ?
Reakcia na: ivanbuto #92370:
Presne, to som si tiež všimol! Takto sa totálne zablokuje pravý jazdný pruh..

Aj toto je len jeden z následkov neriešenia problému parkovania zo strany mesta.. Tento problém sa stále odsúva.. Je treba jasne definovať, kde sa smie parkovať, na ako dlho, za akú cenu. Treba zakázať parkovanie na chodníkoch..Je potrebné spraviť v celom centre mesta maximálnu dobu parkovania 30min-1h, parkovanie na ulici by malo byť oveľa drahšie, ako v podzemných garážach atď..
A prevádzky, ktoré sú situované pri križovatkách, a potrebujú zásobovanie nákladným vozidlom(SAV), by jednoducho nemali nárok na zabratie jazdného pruhu, ani na žiadne iné parkovanie zásobovacieho vozidla.. Jednoducho keď je tam raz križovatka, nech sa presťahujú niekam inam...
To je ale len zlomok z toho, čo by mal obsahovať komplexný plán parkovania v celom meste.. A k tomu sa toto vedenie mesta podľa mňa nikdy neodhodlá ?
Reakcia na: 810zssk #92394:
Nemám rád takéto "sa znižuje vôľa", keď niečo tvrdíš, podlož to dôkazmi, argumentami. U niektorých sa vôľa znižuje, niektorí naopak chápu, že pri rastúcom podiele IAD na prepravných vzťahoch je treba posilňovať opatrenia na preferenciu MHD.
Reakcia na: hoppusmark01 #92398:
Suhlas 🙂
Reakcia na: ivanbuto #92396:
Kedze neviem o co islo, tak sa zial nemozem vyjadrit.
Reakcia na: ivanbuto #92378:
mesto by sa malo riadiť pravidlom, že všade, kde nie je segregovaná koľajová doprava(električka), a vyťaženosť liniek je vysoká, MUSÍ byť vyhradený pruh pre MHD..
Len vtedy sa môžme baviť o fungujúcej MHD.
Lebo akonáhle stoja nosné linky MHD v zápchach, už to fungujúca MHD nie je..
Reakcia na: hoppusmark01 #92395:
Ja som reagoval na to ze davnejsie som udajne pisal ze som proti obmedzovaniu IAD 😉
Reakcia na: 810zssk #92393:
Ale tak to určite, že sa nedá len tak zakázať vjazd do centra... nemyslím si, že v tej diskusii išlo len o zákaz vjazdu, ale tak nebudem sa teraz k tomu vracať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.