Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #91901:
Najprv si musíš vycucať z prsta nejaké múdra, prípadne niečo obšľahnúť z vlaky.net?
Ešte jedna otázka, vie mi niekto povedať, kde nájdem zoznam autobusových liniek VOR?
Inak zaujímavé, porovnávam si teraz pôvodný dokument Koncepcia BID (zo začiatku tohto roku) s Plánom dopravnej obsluhy kraja.

V koncepcii sa okrem iného píše:
Linky nekončiace v Bratislave sa označujú nasledovne:
- Na mieste stoviek sa použije číslo oblasti, ktorú prevažne obsluhujú. V prípade, že nie je možné rozlíšiť prevažne obsluhovanú oblasť, použije sa tá oblasť, v ktorej má linka konečnú v sídle s väčším počtom obyvateľov.
- Na mieste desiatok sa použije najvyššie poradové číslo „kružnice“ od Bratislavy, do ktorej linka premáva.
- Na mieste jednotiek sa použije číslica 9. V prípade, že linka už s takým označením existuje, použije sa najbližšie voľné nižšie číslo.
- Napríklad linka 539 by premávala medzi Pezinkom a Limbachom

Pritom však druhom dokumente má napri linka Pezinok - Limbach číslo 531 🙂 Podobných liniek je viac.
Reakcia na: Solider #91877:
Chúďatko malé, čo to melieš?
Reakcia na: Solider #91876:
Nevieš, o čom rozprávaš. Najprv si niečo naštuduj a nešír tu šotomasturbačné ideály, V dnešnej dobe nemá význam elektrizácia žiadnej trate, na ktorej nejazdia dlhé diaľkopvé vlaky a HLAVNE nákladná doprava. NAOPAK, je vysoko efektívne takúto trať neelektrizovať a ušetrené peniaze investovať do vozidiel.
A to "normálny zab. zar." môžeš tiež nejako špecifikovať alebo zase len melieš, o čom nemáš ani šajnu?
Reakcia na: Solider #91859:
A ty zase pripadáš mne ako debilné decko.
Reakcia na: Solider #91856:
Počúvaj, prestaň drístať momotiny, lebo 'ta zhodím späť na úroveň zlošuka. To čo je za výrazy "zabezpečovacie zariadenia na úrovni EÚ"? V EÚ bežne jazdia vysokorýchlostné vlaky cez stanice s elektromechanickým zabezpečovacím zariadením.
Reakcia na: Solider #91863:
To čo je za detský žvást? Načo treba elektrifikovať trať, na ktorej bude jazdiť len osobná doprava v podobe nejakého motoráčika? Talenty existujú aj dieselové.
Reakcia na: Solider #91851:
Tabuľkové zmýšľanie máš asi ty. Vlakom to nie je dookola a bolo by to rýchlejšie.
Reakcia na: Ik #91840:
Z DNV do BA-hl je podľa teba jeden vlak za dve hodiny? Si trocha mimo. Teda nie trocha, úplne.
Reakcia na: Ike #91835:
Budeš si musieť predplatiť tie pásma, ktorými budeš prechádzať. Dnes neplatíš za kilometre prejdené MEDZI BA a SC ale len kilometre prejdené V BA a SC ? ? ? ?
Reakcia na: Ik #91834:
S intervalom máš pravdu ale interval dnes nie je 120 minút.
Reakcia na: Ike #91830:
Ide o to, za danú sumu peňazí zabezpečiť čo najkvalitnejšiu plošnú dopravnú obslužnosť územia a nie o to, umožniť Ikeovi a Pitchovi priame spojenia tam, kam práve oni cestujú.
Uvedomuješ si, že žiadaš presne to isté, čo Dunčo, len v regionálnom meradle?
Reakcia na: Solider #91828:
Tak nebudeš cestovať za integrované cestovné. Bodka.
Reakcia na: Ike #91819:
Ja viem že je to blbé, že nebudeš cestovať obdivovanými , geniálnymi, neprekonateľnými a najlepšími Slovak Lines Regio, ale taká je už vlastnosť integrovaných dopravných systémov, že keď niekde mám dostatočne kapacitnú chrbticovú železnicu, tak paralelne s ňou nepovediem autobusové linky a ušterené autobusy a vozokilometre použijem na zlepšenie obsluhy územia tam ,kde železnica nevedi, prípadne je blbo trasovaná.
Reakcia na: Solider #91818:
Kedy si tam naposledy cestoval Bh-čkom?
Reakcia na: Ámos #91798:
Detinské predstavy. Také vozidlo sa musí odpisovať, to nie je len tak, že kúpim-predám. Naozaj si myslíš, že všetci sú takí sprostí, že by na to bez teba neprišli?
Reakcia na: RWK22 #91796:
Veolia ako súkromník hlavne nemusí vyhlasovať tender a kúpi si, čo chce.
Reakcia na: Majo #91789:
Tlačidlá znamenie vodičovi vôbec nie sú potrebné, treba doplniť do všetkých vozidiel signalizáciu dopytu.
Mmch., to, čo píšeš o Budapešti, platí len pre autobusy, električky majú všetky zastávky stále.
Reakcia na: Ámos #91787:
Napríklad preto, že nemajú rovnaké požiadavky, nenakupujú súčasne, nebolo by také veľké lobbné?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.