Inak zaujímavé, porovnávam si teraz pôvodný dokument Koncepcia BID (zo začiatku tohto roku) s Plánom dopravnej obsluhy kraja.
V koncepcii sa okrem iného píše:
Linky nekončiace v Bratislave sa označujú nasledovne:
- Na mieste stoviek sa použije číslo oblasti, ktorú prevažne obsluhujú. V prípade, že nie je možné rozlíšiť prevažne obsluhovanú oblasť, použije sa tá oblasť, v ktorej má linka konečnú v sídle s väčším počtom obyvateľov.
- Na mieste desiatok sa použije najvyššie poradové číslo „kružnice“ od Bratislavy, do ktorej linka premáva.
- Na mieste jednotiek sa použije číslica 9. V prípade, že linka už s takým označením existuje, použije sa najbližšie voľné nižšie číslo.
- Napríklad linka 539 by premávala medzi Pezinkom a Limbachom
Pritom však druhom dokumente má napri linka Pezinok - Limbach číslo 531 Podobných liniek je viac.
Nevieš, o čom rozprávaš. Najprv si niečo naštuduj a nešír tu šotomasturbačné ideály, V dnešnej dobe nemá význam elektrizácia žiadnej trate, na ktorej nejazdia dlhé diaľkopvé vlaky a HLAVNE nákladná doprava. NAOPAK, je vysoko efektívne takúto trať neelektrizovať a ušetrené peniaze investovať do vozidiel.
A to "normálny zab. zar." môžeš tiež nejako špecifikovať alebo zase len melieš, o čom nemáš ani šajnu?
Počúvaj, prestaň drístať momotiny, lebo 'ta zhodím späť na úroveň zlošuka. To čo je za výrazy "zabezpečovacie zariadenia na úrovni EÚ"? V EÚ bežne jazdia vysokorýchlostné vlaky cez stanice s elektromechanickým zabezpečovacím zariadením.
To čo je za detský žvást? Načo treba elektrifikovať trať, na ktorej bude jazdiť len osobná doprava v podobe nejakého motoráčika? Talenty existujú aj dieselové.
Budeš si musieť predplatiť tie pásma, ktorými budeš prechádzať. Dnes neplatíš za kilometre prejdené MEDZI BA a SC ale len kilometre prejdené V BA a SC ? ? ? ?
Ide o to, za danú sumu peňazí zabezpečiť čo najkvalitnejšiu plošnú dopravnú obslužnosť územia a nie o to, umožniť Ikeovi a Pitchovi priame spojenia tam, kam práve oni cestujú.
Uvedomuješ si, že žiadaš presne to isté, čo Dunčo, len v regionálnom meradle?
Ja viem že je to blbé, že nebudeš cestovať obdivovanými , geniálnymi, neprekonateľnými a najlepšími Slovak Lines Regio, ale taká je už vlastnosť integrovaných dopravných systémov, že keď niekde mám dostatočne kapacitnú chrbticovú železnicu, tak paralelne s ňou nepovediem autobusové linky a ušterené autobusy a vozokilometre použijem na zlepšenie obsluhy územia tam ,kde železnica nevedi, prípadne je blbo trasovaná.
Detinské predstavy. Také vozidlo sa musí odpisovať, to nie je len tak, že kúpim-predám. Naozaj si myslíš, že všetci sú takí sprostí, že by na to bez teba neprišli?
Tlačidlá znamenie vodičovi vôbec nie sú potrebné, treba doplniť do všetkých vozidiel signalizáciu dopytu.
Mmch., to, čo píšeš o Budapešti, platí len pre autobusy, električky majú všetky zastávky stále.
Napríklad preto, že nemajú rovnaké požiadavky, nenakupujú súčasne, nebolo by také veľké lobbné?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023