Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.
Prosím Ťa, pil si okenu so slivovicou? Ja si dokážem stáť za svojim názorom, zločinci ma presvedčili o tom, že nie sú pre mňa vyhovujúci. A za tým si stojím... pokiaľ ma zločinci nepresvedčia o opaku.
Ďalší, ktorý si vymýšľa to, čo som netvrdil? Tvrdím to, že KEĎ už rekonštruovať, tak poriadne, nech to má úroveň a nech tým necestuje 25,5 cestujúcich... a úroveň EÚ? Bol si niekedy v Rakúsku?!
Kto hovorí o 160-tke? Ja hovorím, že mať neelektrifikovanú trať v dnešnej dobe je neefektívne, keď tam chceš mať interval taký, aký chceš. Netvrdím, že chcem autoblok, ale normálny zab. zar, ako je na ostatných tratiach so zvýšenou intenzitou premávky.
Ked vidim ten interval na trase Stupava - ASMN to uz hadam natahat draty a poslat tam trolejbus ? Zapojit aj 37, 30 a 63 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec