Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #91870:
Ked vidim ten interval na trase Stupava - ASMN to uz hadam natahat draty a poslat tam trolejbus ? Zapojit aj 37, 30 a 63 ?
Reakcia na: Ámos #91870:

V takom pripade sa ospravedlnujem. A Solider je specialny pripad.. najprv len vlakom a zo dna na den vsade chodi Slovak Lines a bojkotuje ZSSK. Co uz...
Reakcia na: 810zssk #91849:
predpokladas zle. precitaj si ten dokument poriadne, ked sa knemu chces vyjadrovat!!!!
R50 Bratislava - Rača - Svätý Jur - Pezinok - (Šenkvice - Báhoň - Cífer -Trnava****) 15 30 15 30
**** úsek Pezinok - Trnava v intervale 30 120 60 120

Re #91851 Solider: Na trat ti odpovedal ufo. A ide o navrh, ukazuje vsetky moznosti!!! Hadam je spravne zaoberat sa vsetkymi moznostami. A ukazuje aj tu, ze raz sa pristupi aj k nieco takemu ako je obnova jazdenia na tejto trati. Slovak Lines nemusi kupovat nove busy, lebo vsetky ma nove. Pricom interval Stupava - ASMN bude 7,5/30/15//30 Ty si tusim ten dokumnet tiez necital, aby si si pozrel navrhy liniek tu na imhd.

Re #91856 Solider: lebo inde na Slovensku su na urovni EU. (Aj ked by si mohol definovat co je uroven EU nech sme si isty o com hovoris)

Re #91866 Valec: jj, nic ineho ho zrejme nezaujima.
Reakcia na: Solider #91853:
Ano, ano, toto je dost velky problem, ale ten by mal snad vyriesit nakolko sa planuje znovuzavedenie zastavky Devinska Nova Ves - zastavka.

Re #91858 Valec: Velmi pekne zhrnute!
Reakcia na: Solider #91865:
A podľa čoho sa určuje, ktorý dopravca je najlepší? Podľa veku vozidlového parku?
Reakcia na: Valec #91864:
Že SAD ZV ? Bratislava je tiež jedným z najlepších prímestských dopravcov na SK, ale o chvíľu jej to vyfúknu Zsolna a Trencsén ?
Reakcia na: Solider #91859:
Čo tak sledujem, tak prestavitelia ZSSK (ako pôvodní, tak aj súčasní) o tom hovoria dokopy asi tak rok, maximálne rok a pol a vždy sa používali termíny rokov 2008-2010. Takže uvidíme ako to myslia vážne.

Čo sa týka súprav 813-913, nech si ich nechajú tam kde sú, stačia aj 812 a tie sa tu v okolí vyskytujú, dokonca aj R&G označovače v niektorých sú.

"proste z toho všetkého mi vychádza, že SAD je ako dopravca na Slovensku najlepší." ?
Zrejme v ti počas jazdy nejak mozog vymývajú, keď 100 nových autobusov robí dopravcu najlepším. Hlavne nezabudni, že najlepším dopravcom je SAD ZV. ?
Reakcia na: N/A #91861:
Podľa mňa v dnešnej dobe sa neoplatí otvárať trať, ktorá nie je elektrifikovaná... ak by bola elektrifikovaná, všetko parádne zmodernizované a jazdili by tam talenty, alebo niečo podobné, nemám žiadnu pripomienku a rád by som sa zviezol.
Reakcia na: bwd #91855:
Podmienky MHD v DNV poznam velmi dobre... jednak uz 6. rok cestujem MHDckou z DNV (sice uz nie tak pravidelne) a asi mesiac dozadu som robil projekt o linkovani a kapacite MHD v DNV...

Pre MHD nie je zeleznicna doprava konkurenciou...
ak by sa dala spravit nerovnica tak potom v DNV plati
IAD >> MHD > ZD

Ano najdu sa ludia ktori
1. maju stanicu v dostupnosti
2. z hlavnej stanice sa mozu lahko dostat
ale takych je fakt minimum...

a ked zohladnime ze v pesej dostupnosti stanice je tak 5% obyvatelov DNV (to prehanam) a v tej istej dostupnosti su aj autobusove zastavky na ktore maju obyvatelia aj vacsiu dostupnost a z ktorych maju vacsiu variabilitu spojenia s destinaciou... a k tomu ked este odpocitame cestujucich co jazdia IAD, tak nam fakt vide ze z 16 055 obyvatelov mozu vyuzivat (mozu, nie vyuzivaju) tak 0,5% = cca 40 ludi
Reakcia na: Valec #91858:
155-ka počas svojej pôsobnosti skôr slúžila ako zvoz/rozvoz zamestnancov, než normálna seriózna linka.
Reakcia na: Valec #91858:
"...ZSSK sa chystá na masívnu obnovu vozidiel určených na regionálnu dopravu novými súpravami. Čiže o rok-dva už môžu byť "panťáky" minulosťou. Ale zatiaľ nič nebráni tomu, aby na linky R25 a R70 (a možno aj R5) nasadila ZSSK súpravy 813-913 a na ostatné R-linky zatiaľ vozne Bdtmee..."

Po dlhom žúre, alebo naozaj? ? Sry, ale pripadáš mi ako maximálny optimista. 813-913 už majú dávno určené, kde budú jazdiť, takže tak ? A nové súpravy mohli byť už teraz, ale keďže ZSSK je jedna veľká banda blbcov a zlodejov (preto sa aj volá zločinecká), tak radšej vrážajú veľké peniaze do modernizácie starých 40-ročných vozňov... proste z toho všetkého mi vychádza, že SAD je ako dopravca na Slovensku najlepší.
K téme BID:

Mám pocit, že takmer všetci tu diskutujúci nepostrehli, že:

1. Jedná sa o Plán dopravnej obslužnosti KRAJA. Čiže jedná sa primárne o obsluhu obcí a miest v okolí Bratislavy. To, že sú tam spomenutá aj možnosť využívania vlakov v rámci mesta ešte neznamená, že ich všetci musia začať používať. Najmä v tej DNV, kde je (zatiaľ) stanica len v "dedine" a nie na sídlisku.

2. Vychádza sa zo súčasného stavu dopravných výkonov a z toho vyplývajú aj intervaly. Tam, kde je niekde navrhnutý interval na R-linke 120 minút, ani dnes nejazdí vlak častejšie.
(Ak by ma chcel niekto napadnúť, nech mi povie koľko priamych spojov, vlakových aj autobusových, ide dnes do BA napr. zo Šenkvíc)

3. Jedná sa o prvú etapu. Čiže o to, aby sa spravil základ, na ktorom bude v budúcnosti možné stavať. Aj preto sa zatiaľ jedná len o linky v rámci BSK. Nebudú sa poslanci TTSK zaoberať pripojením do BID, keď je to projekt mimo ich záujmové územie a navyše nevedia, čo od toho môžu očakávať. Ako by asi zareagovali ich voliči, keby sa BID neosvedčila? To isté platí aj o medzinárodných linkách.

4. Nikde nie je napísané, že ak sa R-vlaky v rámci mesta osvedčia, nebude časť výkonov MHD presunutá (resp. posilnená) na železnicu? (viď R5, bývalá 155, ktorá v materiály ani nie je) Kto z vás doteraz používa v rámci mesta vlakové spoje a ako často? Pri terajšom nepravidelnom intervale by som do Rače šiel radšej MHD ako vlakom, v budúcnosti to pri 15 minútovom špičkovom intervale už môže byť tým vlakom aj výhodnejšie.

Jediným a hlavným problémom presunu časti cestujúcich na železnicu je zastaraný vozidlový park ZSSK. Podľa dostupných informácií v rôznych článkoch, sa ZSSK chystá na masívnu obnovu vozidiel určených na regionálnu dopravu novými súpravami. Čiže o rok-dva už môžu byť "panťáky" minulosťou. Ale zatiaľ nič nebráni tomu, aby na linky R25 a R70 (a možno aj R5) nasadila ZSSK súpravy 813-913 a na ostatné R-linky zatiaľ vozne Bdtmee, ktoré sú ešte (aspoň čo som sa ja mal možnosť viesť) v schopnom stave. Len si to musí koordinátor BID objednať. A či tak robí, nevieme, nakoľko tým sa materiál nezaoberá.
Reakcia na: Solider #91853:
"...nebude chcieť cestovať naprieč sídliskom na stanicu..."

Je pravda, že som do DNV vždy musel ísť len na stanicu, kde som sa mal s niekým stretnúť, nie na sídlisko.
Reakcia na: ufo #91854:
A všetky zabezpečovacie zariadenia, stanice, zastávky sú na úrovni EÚ?
Reakcia na: Ike #91850:
"...mozno 20 expertov..."

Napríklad ja som asi jeden z tých 'expertov'. Keď som náhodou musel ísť do DNV bez auta, naspäť - do mesta som nikdy nepoužil autobus.
Reakcia na: Solider #91851:
Mimo? Do Stupavy je relatívne nová trať rekonštruovaná v roku 1988. Tam netreba nič robiť, stačí začať jazdiť.
A s tým dookola, ak sa spraví v rámci BID Stupava tarifne v rovnakom pásme, či sa pôjde busom alebo vlakom, ľudia by tým chodili, lebo časovo je to porovnateľné s busom, keď sa sčíta jazdná doba Pnky do Stupavy a Osobáku z BA do DNV.
Reakcia na: Solider #91852:
A ešte som zabudol k tomu dopísať, že ľuďom sa nebude chcieť cestovať naprieč sídliskom na stanicu a tam čakať na vlak...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.