Reakcia na: Mike #89961:
Ja sa obávam akurát toho že tam sa trolebusy budú utlmovať, ak nie rušiť. Ja by som s tým nemal problém za jednej podmienky. Existujúce napájacie zariadenia (meniarne, káble) by sa využili pre stavbu električky na Dlhé diely ktorá bude kopírovať trolejbusy a na strane "mesta" pôjde od Nív na Šafko. Lenže to je utópia.
fobust
Samozrejme, máš pravdu. Prvé tri roky to musí byť viac, nakoľko sa posledné roky zanedbávala obnova vozového parku. Zároveň si myslím že sólo trolejbusy by sme mohli nahrádzať aj kĺbakmi, nakoľko to má význam pri posilňovaní ďalších liniek )(napr. 207, 208). Ideálne by bolo:
2008: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m) 6 tbus kĺb (25 Tr na DD), 20 ks tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo osem vozov, kľudne VarCB3)
2009: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo zasa osem x VarCB3)
2010: 35 abus kĺbak, 15 sólo abus (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 35 tramvajových súprav pre trať do Petržalky. Tu by som išiel cestnou úplne nových vozidiel.