1) Re #89919 S499.1023: Ano prekladat. Mnohym ludom sa to cita lepsie po slovensky. Ja osobne sice bezne po cesky citam, mnohe filmy a serialy pozeram s ceskymi titulkami (nic dabovane do akehokolvek znenia, okrem originalneho az na par vynimiek nepozeram), kazdopadne, omnoho prijemnejsie je to po slovensky.
2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.
3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.
4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.
3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.
4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
fobust
Samozrejme, máš pravdu. Prvé tri roky to musí byť viac, nakoľko sa posledné roky zanedbávala obnova vozového parku. Zároveň si myslím že sólo trolejbusy by sme mohli nahrádzať aj kĺbakmi, nakoľko to má význam pri posilňovaní ďalších liniek )(napr. 207, 208). Ideálne by bolo:
2008: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m) 6 tbus kĺb (25 Tr na DD), 20 ks tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo osem vozov, kľudne VarCB3)
2009: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo zasa osem x VarCB3)
2010: 35 abus kĺbak, 15 sólo abus (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 35 tramvajových súprav pre trať do Petržalky. Tu by som išiel cestnou úplne nových vozidiel.