Reply on: pepino23 #89970:
Áno, mám takú skúsenosť, že revízor si vie na displeji kontrolného zariadenia zobraziť aj dátum začiatku platnosti predplatného lístku. Alebo minimálne vie zistiť jeho druh (mesačný, trojmesačný, ročný,...) a podľa dátumu ukončenia platnosti zistí termín začiatku platnosti. Ale či tam má termín zakúpenia, to neviem, teda ak bol niekto šikovný a kúpil si ešte pred 1. novembrom už ďalší lístok (napr. od decembra ročný) tak podľa správy ("Cestujúci, ktorí využívajú v nočných spojoch predplatné cestovné lístky (tzv. "električenky") zakúpené do 31. októbra 2007...") by mu mal platiť, keďže sa tam píše nie o dátume začiatku platnosti, ale o zakúpení.
fobust
Rátal som životnosť 15 rokvo (akože by sme mali taký "luxus" a 15 ročné autobusy vyraďovali). Rátal som na súčasný počet kĺbakov. Zanedbaním obnovy vozového parku je nutné už v najbližších rokoch kúpiť viac vozov. Ak by sme mali 300 kĺbakov, tak pri životnosti 15 rokov je to 20 ks ročne. Lenže treba dohnať roky od 1998! OK, splynofikovali sa nejaké Vrakosy B741, ale tie nemožno považovať za nové vozy. Akurát nám umožnili nekupovať nové kĺbaky, ale ich čas sa tiež už blíži. Od roku 2011 by stačilo 20 nových kĺbakov ročne. Samozrejme môžeme rátaž že nové vozy budú mať možno vyššiu životnosť, povedme 17 rokov a pod... Záleží od špecifikácie výrobcu.