Reply on: Mike #89952:
Samozrejme, máš pravdu. Prvé tri roky to musí byť viac, nakoľko sa posledné roky zanedbávala obnova vozového parku. Zároveň si myslím že sólo trolejbusy by sme mohli nahrádzať aj kĺbakmi, nakoľko to má význam pri posilňovaní ďalších liniek )(napr. 207, 208). Ideálne by bolo:
2008: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m) 6 tbus kĺb (25 Tr na DD), 20 ks tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo osem vozov, kľudne VarCB3)
2009: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo zasa osem x VarCB3)
2010: 35 abus kĺbak, 15 sólo abus (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 35 tramvajových súprav pre trať do Petržalky. Tu by som išiel cestnou úplne nových vozidiel.
Mike
-Rozšírenie St. Gruntov s vybudovaním ník ako príprava bude už už čoskoro. OK.
-Ale chvalabohu, aj sám p. Kadnár pochopil, že ak tam má byť t-bus, tak do križovatky Molecova K-Veská sa to môže vyústiť iba mimoúrovňovo. A tu estakádu zaplatí kto? (a kedy?)
- a prečo radšej nerýpu do obojsmerného zatrolejovania Patrónky, čo je čo do drátov nejakých smiešnych pár metrov? Či už zrazu nutný prestup ľudí z Dúbravky, Lamača, DNV ,ZB a celého záhoria na smer Nemocnica Kramáre na hrane už nie je téma č.1? L22, ktorú spolufinancujú m. č. je vyhovujúca úplne dostatočne v špičke?
- A stým vychvaľovaním kĺbových trolejbusov to trocha prehnal podľa mňa. 11.11 okolo poludnia by ho s týmto názorom dlhodielčania asi ukameňovali a zbili, a to má ambíciu byť starosta K.Vsi ? ? A to 25Trky iba čaká druhá zima, asi poriadnejšia ako tá vlaňajšia....