1) Re #89919 S499.1023: Ano prekladat. Mnohym ludom sa to cita lepsie po slovensky. Ja osobne sice bezne po cesky citam, mnohe filmy a serialy pozeram s ceskymi titulkami (nic dabovane do akehokolvek znenia, okrem originalneho az na par vynimiek nepozeram), kazdopadne, omnoho prijemnejsie je to po slovensky.
2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.
3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.
4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
2) Re #89935 kiko: No napohlad (specialne ked je vedla elektrickova trat) sa da vidiet ze ide 1435. Kedze to nie je na mape, asi pojde o vlecku.
3) Re #89937 Amos: Suhlasim. Este keby sa spravila Prazska.
4) Re #89942 kecho: Mna by zaujimalo preco nie je mozne aby to fungovalo ako vsade - vozickar stlaci tlacidlo (vacsinou modre) a vodic plosinu pride vyklopit. Preco sa to neda tentokrat?
fobust
Rátal som životnosť 15 rokvo (akože by sme mali taký "luxus" a 15 ročné autobusy vyraďovali). Rátal som na súčasný počet kĺbakov. Zanedbaním obnovy vozového parku je nutné už v najbližších rokoch kúpiť viac vozov. Ak by sme mali 300 kĺbakov, tak pri životnosti 15 rokov je to 20 ks ročne. Lenže treba dohnať roky od 1998! OK, splynofikovali sa nejaké Vrakosy B741, ale tie nemožno považovať za nové vozy. Akurát nám umožnili nekupovať nové kĺbaky, ale ich čas sa tiež už blíži. Od roku 2011 by stačilo 20 nových kĺbakov ročne. Samozrejme môžeme rátaž že nové vozy budú mať možno vyššiu životnosť, povedme 17 rokov a pod... Záleží od špecifikácie výrobcu.