V poslednom čase rozmýšľam, či je DPB až tak bezočivý, že kašle na všetky zákony a skúša hranice trpezlivosti cestujúcich a aj nejakych štátnych orgánov, alebo má neschopných právnikov, ktorí ani nevedia, že sústavne DPB porušuje zákony.
"že nový systém prevádzky nočnej dopravy je výsledkom novej filozofie, keď za zvýšenú cenu cestovného lístka ponúka spoločnosť vyššiu kvalitu nočnej dopravy, jej lepšiu ponuku a zvýšenú bezpečnosť cestujúcich, keďže na vybraných linkách zabezpečuje bezpečnostný dozor.Dodávame, že dozor je zabezpečený len na vybraných odchodoch vybraných liniek a aj to iba v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu."
+ "nove autobusy/trolejbusy"
+ "bezpecnost" -> dotrhany mech
+ atd.
nie je toto ZAVADZANIE verejnosti? a ked sme uz pritom... preco by som mal ja na nechranenej N21 mat rovnaku tarifu ako na takej N95?
na DPB by sa mala podat staznost... ved porusuje jeden zakon spotrebitela za druhym! Nech dostane poriadnu pokutu a potom bude mat aspon dovod zvysit ceny... nie ze si vymysla reci okolo novej filozofie...
Ved takto z nas robi DPB fackovacich panacikov...
Zaujímalo by ma, kedy modr gumy za svojich 90,- SKK za vlkm osadia závory na železničnom priecestí na Ivánskej... Zatiaľ stará Blašková len drístala, prečo sa to nedá...
Skutočne, nečakal som, že to bude až také strašné. Jemu sa vyrovná jedině bývalý hovorca (dnes riaditeľ odboru masmediálnej komunikácie, či aký titul si to udelil) Českých drah Aleš Ondrůj, ľudovo zvaný Ondrchuj.
Toto by som neriešil. Ceny sa nestanovujú podľa toho, či sú ľudia bohatí alebo chudobní ale podľa toho, či sa nájde dostatok ľudí takúto cenu zaplatiť. Zatiaľ mám takmer 100% istotu, že pri nezmenenej cene 22,- SKK a dôslednej kontrole tarifnej vybavenosti by získal cca. 2 x viac (a to po odpočítaní odmien pre revízorov) ako v súčasnej situácii, keď je jeho 44,- SKK čiste virtuálnych, lebo to NIKTO nezaplatí.
Aj tak to vyzerá veľmi optimisticky. Ak sú uvádzané čísla správne, tak BSK vypláca dotácu len okolo 4,- SKK / km a za 10,- SKK/km by boli v absolútnej pohode. A takú cenu som ešte u dopravcu s takmer úplne novým vozovým parkom ešte nevidel, za plesnivé Karosy sa platí okolo 20,- a viac. Takže neviem, či niekde nedošlo k chybe - či tam nezabudli započítať odpisy alebo či udávané výkonu nie sú náhodou nielen prímestská dorpava ale komplet.
nuz uz mam pocit ze pan zahradnik je natolko bohaty ze mu na cene nezalezi, asi si mysli ze vacsina ludi je na tom podobne.. ale bola by som zvedava keby naozaj musel ist nahodou nocakom a potreboval by najst 44 v minciach asi by zistil ze kreditka a ani ine papierove peniaze mu nepomozu..
nebude to zdrazovanie cestovneho v nocakoch tym, ze zahradnik chces vylucit uplne nocnu dopravu? ved moze povedat ze nocakmi uz ludia nechcu chodit, tak naco ju vobec dotovat (moze argumentovat aj mnozstvom stiknutych listkov
tak ako vedel pekne argumentovat preco zdraziet nocnu dopravu
K tomu, co zahradnik trepal v tom prispevku TVBA, ze to ciastocne prirovnal ku skipassom...tak nocne lizovanie je podstatne lacnejsie ako denne...aj ked kratsie, ale je....ale hlavne ked si kupujem sezonny skipass, tak mi to zahrna uz aj nocne lyzovanie...resp. niekde si mozem zvolit ci to chcem aj s tym...a je to uz len viac menaj za sybolicky poplatok...a nie ako tuto, kde mam cez vikend za nocak ako student platit 44, namiesto 11 korun za 90 minut cestovania...a ku elektricenke ktoru som si kupoval s vedomim ze plati aj na nocaky, tak si este musim platit...a sakra..zase som sa rozculil...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023