Reakcia na: Ámos #89041:
"aby v relacii Janikov Dvor - Slovany jazdil v intervale 3 - 5 minut" - myslím, že na to môžeš zabudnúť. Podľa zverejnených informácií je to 84 vlakov za deň, čo môže znamenať približne raz za 10 minút v špičke jeden 150 metrový vlak (v sedle raz za 20 minút).Ja považujem železničné prepojenie Petržalka - Filiálka za celkom dobrý nápad, ale pre trasu Janíkov Dvor - Šafko ("staré" centrum) mi stále vychádza ako lepšie riešenie električka. Rád sa nechám presvedčiť o opaku.
Zaujímave je tiež, že s S-Bahnom do Rusoviec, Rajky atď sa vôbec nepočíta, pričom plánovaná zástavba Petržalka Juh by bola rovnako dostupná z existujúcej železničmej trate.

wizard112
Ako môže mesto len tak prestať dotovať noènú dopravu? Preèo majú byť ¾udia, ktorí pre pracovný èas nemôžu využívať denné linky, platiť nehoráznych 44Sk alebo doplácať 22Sk k elektrièenke? To už naozaj mesto a DPB stratili všetok rozum? Najlepšie je, že ak dôjde k zníženiu záujmu cestujúcich o ND, namiesto zníženia ceny a ponechania dnešného linkového vedenia sa chce DPB vrátiť k starému systému... No jedno lepšie ako druhé, naozaj... A vrchol všetkého je aj to, že 44Sk majú platiť ešte aj deti a zdravotne postihnutí. Užasná cenová politaka v DPB. A èo si o tomto pomyslí nejaký turista? Kúpi si turistický lístok a ešte si má dokúpiť ïalší? Tak potom sa spýta, že aký význam má ten turistický lístok. Aj keï podobnú otázku si budú dávať asi aj majitelia elektrièeniek (aký význam má elektrièenka), ale tých už DPB na takéto absurdity zrejme pripravil a sú na takéto "geniálne" nápady zvyknutý. ? Chcem vidieť aj tú 35 mil. tržbu, èo si odborník na všetko s¾ubuje od zvýšenia cien ND, len aby sa neprerátal. Výpoèty na papieri a prax sú dve veci. A ešte by som poopravil jedno vyjadrenie. ¼udia nebudú masovým spôsobom odmietať cestovať ND, ale masovým spôsom budú odmietať platiť. Mnohí jednoducho odmietnú dať 44Sk za jednu cestu, iní (napr. turisti) pôjdu na èierno možno aj nechtiac. Výsledok: Klesne poèet cestujúcich a ešte výraznejšie klesne poèet platiacich cestujúcich, èo je asi tá "najlepšia kombinácia". Takže DPB sa opäť raz posnažil a dokázal to. Gratulujem DPB k ïalšiemu úbytku tržieb a cestujúcich... ? ?
Maťo (nickom ťa oslovovať radšej nejdem ?), som nevedel, že ty takto televíziam tlmoèíš názory... Nemáš ambíciu vystriedať jedného hovorcu? (dúfam, že vieš koho myslím) ? ? Aspoò niekto z tej reportáže mal správne a rozumné názory, tak hádam sa nimi niekto bude aj zaoberať (aj keï tomu pravdupovediac neverím). ? Koneène dala televízia priestor aj niekomu inému ako DPB a mestu...