Na L84 sa treba prestat pozerat ako na studentsku. Je to prilis husto premavajuca linka a nie sme taki bohati, aby sme ju celu prispsosobovali studentom. Prosim tych, ktori budu o nej rozhodovat, aby sa dokazali odputat od tejto dogmy a mysleli aj na obyvatelov mesta, ktori to konieckoncov financuju. Nech sa zvoli vseobecne prospesnejsia trasa na zaklade analyzy obsluznosti uzemia.
Ti ludia stale citia spojenie z povodnou domovinou a rozdiel nie je par Lei. Ono napr. v tej dedinke, odkial je bratrancova zena, nikto nema robotu v nejakom podniku, robia na svojich statkoch a ani elektrina v dedine nie je.
Dufajme, ze v Ivanofrankovsku, tj. k nam najblizsej ukrajinskej trolejbusovej prevadzke, nie je az taka prestiz byt vodicom
Malic
Dobre vies, ze L83 sa poriadne zaplni kym pride na Vlastenecke nam. Natlacia sa do nej ludia z L95 a L88 a na Vlastenecke pride plna. Nechcem si predstavit ako by sa do nej rvali este ludia od TPD. Takto maju L84, ktora ma presne opacnu preferenciu, rano je plna z mesta a vecer plna do mesta, teda jej sucastne vyuzivanie na odlahcenie L83 o ludi z Dvorov 4 a zast. Dvory+Aupark je ovela lepsie ako navrhovany stav.