Reakcia na: kecho #88555:
co to? Mas pocit, ze v trhovej ekonomike nema podnikovy sektor spolupracovat s verejnym, napriklad aj ziadanim otvarania studijnych odborov a programov???Re #88556 kecho: Aha, takze ludia co tam byvaju sa rano dostanu 68 do prace/skoly ale naspat domov uz nie... ak zacne 68 stat na Ekonomickej tak zrusenie statia na Bulikovej je velmi dobry napad.
Vsetkym nam je jasne kde byvas, ale skus sa odosobnit a pozret sa na to ztej triezvej, nezainteresovanej stranky.
Re #88558 Papyr: Akurat bude viac murarov. To skor by mali hladat medzi rumunskymi Slovakmi. Trebars tam aj ist na nabor ?
Malic
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.
L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.
L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?