Reakcia na: kecho #88165:
Laskavo si reci o spamatavani nechaj pre sebe rovnych. 84 nemoze byt bez zmeny CP, lebo ak by studaci prichadzali zo zastavky Bulikova resp. na nu, musel by ich bus priviezt skor. V smere na Hrobonku by zase musel ist neskor, navyse tym smerom sa cestujuci rozlozia, kedze kazdy ma inu rychlost chodze. Dokaz bolo krasne vidiet na vyluke ZST Vinohrady, kde cestujuci z jedineho spoja vdaka roznej rychlosti chodze a vacsej pesej vzdialenosti prichadzali na druhu zastavku pocas troch minut. Takze bude treba rozlozit aj odchody 84, cim sa zmeni interval v urcitych casoch. Ale taky, co nikdy ziaden grafikon nerobil, zrejme nepochopi, ze taketo "malickosti" kludne mozu znamenat pridavanie vozidiel. A este stoji za uvahu, naco bude dochodcom taka 84, do ktorej sa v urcitych casoch nezmestia. Ale kludne sa moze pockat na dvojnasobny krik - od studakov aj od dochodcov - a potom zavadzat 184
Takato trasa 84 pomoze jedine uliciam medzi Mamateyovou a Furdekovou, zato nastve celu EUBA a Farskeho (tam dochodcovia nebyvaju?). Nehovoriac o tom, ze teraz bude subeh 84 a 88 medzi Bulikovou a Halovou.
Rozhodne netvrdim ze som expert na to co je aka doprava podla zakona. V tomto sa riadim logikou.
kecho
"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....
Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...
Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?
http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti
"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace
"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30
btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)