Ja to presmerovanie L84 schvalujem, lebo sa spolu s L83 tym vytvori podobna dvojica liniek ako su L93+L94. Je to systemove opatrenie-zahustit interval na hlavnych tahoch a tí, co byvaju dalej od hlav.tahu budu pouzivat priblizovadla ako L99 alebo nohy. V terajsom stave bolo na Hraniciarov cakanie na prestup z L95 na L83 smer mesto niekedy plnych 15 minut, tak som nevedel ci mam ist peso na L84 na Jungmanovu alebo co, lebo L88 isla zhruba naraz z L83. Dufam, ze 83+84 budu chodit v preklade.
Peon
Dúfam, že ma za tento "lammerský" príspevok príliš nezvozíte, ale kto sa nepýta, nedozvie sa ? :
Re #88042 kri: Keďže 83 musí byť v preklade s 34, neverím tomu, že zároveň bude aj s 84. Neverím proste, že preklady a prípoje sa väčšinou robia (a to nielen kvôli často rozdielnym intervalom dvoch posudzovaných liniek).
1) Preto sa pýtam znalejších, taká 39-na, keď príde na Súhvezdnú (doobedňajšie sedlo), 87-ka do Vrakune je jej prípoj alebo je to náhoda? 39 prichádza 10:30:50, 87 odchádza 16:36:56
2) A taká 66-ka idúca z Prievozu do mesta -> babka mi vraví, že keď tá mešká, tak na Miletičke jej ujde 9-na, resp. aj 212-ka atď. Neparafrázujem to presne. Tam sa jedná o nejaké prípoje?
3) Za prípoj sa považuje odchod busu B po príchode aotubusu A v rozmedzí od koľko do koľko minút?
4) A preklad sa vždy myslí na polovicu pri dvoch linkách, resp. približne na 1/3 pri 3 linkách (napr. električky do Dúbravky) a pod. alebo je to inak?