Pozeral som si skúšobné autobusy a najkrajší je jednoznačne Mercedes-Benz Citaro. Ostatné sa mu nevyrovnajú. Pokiaľ ide o skúšobné električky, tam veľký výber nie je. V Brne skúšajú električky s krajším - aerodynamickejším designom.
Ale vrátim sa k autobusom: Pokiaľ ide o krátke autobusy, nie sú zlé dizajnovo ani busy značny Tedom, neviem však, či sú kvalitné.
V Ríme jazdia Mercedesy a potom autobusy značky Iveco. Reklamy sa vysielajú priamo v autobusoch, kde sú umiestnené monitory, takže nie je moc znehodnotený vonkajší vizuál autobusu. Navyše farebne je dizajn rímskych autobusov veľmi dobre riešený - ide o kombinácie striebornej a magenty. Naše Solarisy sú žlto-zelené a preto tak trochu krikľavé.
Ale vrátim sa k autobusom: Pokiaľ ide o krátke autobusy, nie sú zlé dizajnovo ani busy značny Tedom, neviem však, či sú kvalitné.
V Ríme jazdia Mercedesy a potom autobusy značky Iveco. Reklamy sa vysielajú priamo v autobusoch, kde sú umiestnené monitory, takže nie je moc znehodnotený vonkajší vizuál autobusu. Navyše farebne je dizajn rímskych autobusov veľmi dobre riešený - ide o kombinácie striebornej a magenty. Naše Solarisy sú žlto-zelené a preto tak trochu krikľavé.
. V prípade, že by mal ísť na linku inej vozovne, môže odmietnuť. Vodič električky musí poznať úplne všetky linky.
Sommelier
Nesnaž sa mi tvrdiť, že každý nový vodič DPP všetky linky skutočne pozná. To je od musí poznať rozdiel. V Prahe je k veciam ale aj iný prístup, čo si budeme písať...
To, že šípky sú primárne pre cestujúcich je mi jasné. Myslím, že by mnohým novým vodičom pomohli.