Reakcia na: Mikimaus #86260:
Prepravný poriadok ani netreba meniť, stačí len, aby to nebol pre DPB skôr len nejaky zdrap papiera. Článok 5, odsek 1 totiž okrem iného hovorí: "Do vozidla nemá prístup alebo z prepravy môže byť vylúčená osoba javiaca príznaky nadmerného požitia alkoholických nápojov alebo iných návykových látok."Ale zas na druhú stranu, DPB by to musel riešiť nejakými ďalšími pracovnými silami, keďže vodiči by iste oprávnene neboli nadšení, keby to vylučovanie z prepravy ostalo na nich. A SBSkár v každom nočáku je skôr sci-fi.
Kami
1. zda sa mi, alebo nocaky pred 1.7.2007 boli skor trpene a vedene ako "sluzobne linky"? T.j. neboli sucastou objednanych vykonov.
2. ak nie su objednane, nie su teda ani osobitne dotovane (sluzobaky DPB nutne potrebuje)
3. co je take zvlastne na nocakoch, ze musia mat osobitnu tarifu? Ked mam smolu a pravidelne musim cestovat v noci, mam si priplacat?? Nestaci, ze JCL plati len jeden pre vsetky kategorie?
4. co brani DPB robit pravidelne kontroly CL v nocakoch uz dnes?
5. ak teda budu nocaky "komercna" zalezitost, je si Zahradnik isty ze najde dost zakaznikov aby mu tato luxusna doprava vynasala (nebola stratova)? Ja sa obavam, ze pocet cestujucich skor klesne a zvysovanie straty sa bude musiet riesit znizenim vykonov. A bude po "luxusnej" doprave.